![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Juuri näin!
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja muista 4-pyörä suuntaus! (on se kumma, että jotkut ostaa vajaan tonnin rengassarjan, mutta muutama kymppi nelipyöräsuuntaukseen on liikaa.... ja jos kulmat on viturallaan, niin tuo nelipyöräsuuntaus tulee monin kerroin takaisin jo ensimmäisellä rengassarjalla.... Ja tämä nimenomaan erillisjousituksella varustettuihin, nuo jäykkä akseliset pikkasen helpompi säätää autotallissa, ja se, että esim. takana on aurausta, ja pystykallistumaa, ei yleensä aiheuta mitään muuta kuin tuskaa.... Siis tässä pätee se vanha hokema: Älä irrota väkisellä, ota isompi leka.... Saako edes pientä ulosvetäjää työntämään ulospäin? Siis itselläni on 40kg Lokomon alasin irrallaan, ja pieni moska..... Ja jos vielä sais parin metrin pätkän ratakiskoa.... Mutta oikeasti, tuo naaras kartio pitää saada "soimaan", siis isoa, kovaa rautaan tukemaan, ja lyödään riittävän lujaa toiselle puolelle. (ja uskoo kuka tahtoo, mutta kevyemmällä vasaralla "TERÄVÄ" isku on parempi, kuin 4x raskaammalla kolistelu.) |
|
|||
|
|||
![]()
Kuvaa tekniikasta kehiin eli minne lyödään ja mitä tuetaan
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Unen puute.
Pätkääkään ei ole tullut nukuttua viime yönä, voi tulla aika mielenkiintoinen päivä. Onneksi ei ole kuin 2 tuntia töitä tänään ja nekin ilta päivällä. Alkaa pikku hiljaa vituttaan kun on nukkunut 3-4 tuntiin yössä kuukauden ajan. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Menee jo ehkä liian asiapitoiseksi näin shit shät osastolle mutta jos se vaikka jotakuta vituttaisi...
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Nyt sain juuri aivan mahottoman hyvän ulosvetäjän kouraani, vahvistusta tuolle vasarointiohjeelle ja muutenkaan ei enää harmita jos nyt harmittikaan. Loppuun taas kiitokset harmituksen poistosta. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
http://www.youtube.com/watch?v=gwwexPMp6cQ
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone Viimeksi muokannut Kaitsu67 : 01.02.2013 18:55 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Viron rekkapojat käynneet ilmeisesti imemässä hj:n tankista meno vettä. ihmettelinkin tuota kulutusta.. ja tietenkii työpaikan kamerat ei näytä siihen missä autoani säilytän. plus että repivät eilen saksalaiselta rekkakuskilta jarruletkut hytin takaanta irti, no onneksi huomasi sen ennen kun lähti liikkelle.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Nyt lakkasi tappeleminen noitten kanssa ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|||
|
|||
![]()
Ilmeisesti haluavat saksalaisten ajot. olivat vielä hangossa puhkoneet trailerin takarenkaat.
|
|
||||
|
||||
![]()
"Painokelvotonta tekstiä"
Kädettömät koiranomistajat/-ulkoiluttajat! "Lisää painokelvotonta tekstiä" |
|
|||
|
|||
![]()
Hmmm..... Kädetön koiranomistaja.... Mielenkiintoiseen ilmiöön olet törmännyt..
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Believe me, minä sanoin... Näköjään 10cm pitkillä jaloilla pystyy ottamaan sellasen metrin loikan taaksepäin kun tämä skappariääni latasee käskyn. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
HJ61 MMC Viimeksi muokannut ssuvik : 02.02.2013 20:27 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Nääh, en mä niitä viitsi potkia. Tähän mennessä on ääni riittänyt. Kerran kyllä jouduin yhtä pikkuspanielia ottamaan pannasta kiinni kun yritti väkisin tunkea mun ohi koirien luokse. Onneksi noi on kohtalaisen hyvillä hermoilla varustettu etteivät heti ensimmäiseksi ole puremassa jokaista iholle tunkijaa.
Pakko kertoa (toi Ärjyy70 kommentti) ainoa kerta kun olen oikeasti ollut irtokoiran kanssa ns. paskat housuissa. Muutama joulu sitten olin menossa aattoyöksi töihin ja palaamassa metsästä piskien kanssa. Tuossa samaisessa kapeassa kohdassa kuin tänään näin vastaan tulevan irtokoiran n. 50m päässä. Ajattelin mielessäni, että naapurin kultsu on taas ulkoilemassa. Himmailin vauhtia ja odottelin sen emäntää perässä. Ketään ei näkynyt… Koira hyppäsi lumikinkaman toiselta puolelta siihen tielle ja saman tien tajusin ettei se ollutkaan se naapurin kultsu… Tuijottelin siinä sitten tod.näk Maremmaa silmiin. Välimatka sellanen 30m. Siinä ehti yllättävän paljon käydä vaihtoehtoja läpi sekunnissa. Peruuttaa en voi, se oli jo huomannut meidät. Kiertää ei pysty, karkuun turha ajatella. Jälkeen päin olen kiittänyt niitä satoja tunteja joita aikoinaan näiden kanssa tuli treeneissä tahkottua ja niitä ”guruja” joiden jorinoita tuli siinä sivussa kuunneltua. Laumis ei omalla tontilla todennäköisesti väistää jos on mahdollisuus. Eli mun toimintamalli ”Mä olen SE narttu kun omistaa TÄN kaupungin ja SÄ väistät” Aloin siinä sitten käskyttää sitä väistämään. Hetki meni kunnes se siirtyi takaisin sinne kinkaman taakse. Ohitettiin se hitaasti, kokoajan katsekontakti. Noin 10m ja se perkele yritti hyökätä takaapäin Güntherin hanuriin. Siinä vaiheessa G sanoi jotain ja mulla repes riemu. Matalalla äänellä kirosin sen alimpaan helvettiin. Koko matkan himaan se meni noin 20m meidän edellä merkaten jokaisen postilaatikon matkalla. Aina kun se himmasi vauhtia, kovensin hieman ääntä… Näin edettiin sellaiset 300m ennenkuin pääsin kotiin. Koirat turvaan ja jumalauta kun se adrenaliiniryöppy lähti purkautumaan. Kädet tärisi aivan sairaasti. Jälkeenpäin kuulin, että n. 15 min siitä kun mä pääsin siitä eroon, se tappoi naapuritalon pikkuvillakoiran ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Jokainen pitää sellaista koiraa kun haluaa ja tarttee, peace vaan kaikille. ![]()
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
Mikä auto peltoautoksi vuonna 2020? | samisami2 | Chit-Chat | 13 | 05.09.2005 08:32 |