![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Tänään tuossa tarkistin vielä polttimot, sulakkeet yms. Siistin jälkiasennus härpäkkeitä ja juottelin kestävämpiä liitoksia kötöstysten tilalle. Viiksenkin purin, mutta ei siitä selkoa oikein ottanut. Mutta vika vaan toistuu
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Runnerissa valojen sähköt kiertää kyllä melko omituisesti, joskus kun laittelin lisäpitkiä ja mittailin niitä sähköjä niin meinas herättää pientä ihmetystä. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]() Veikkaan että valoviiksessä on tuskaa, ei maata kunnolla relettä&lyhkäisten nastaa. Samasta syystä merkkivalo palaa. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
JES, vika löytyi! Meinasi jo toivo loppua, mutta lopulta nyppäsin ratin alta muovit pois. Ja heiluttelin liitoksia sekä piuhoja, kas kummaa pitkien merkkivalo sammui ja ajovalot syttyi
![]() Eli vika oli rattiakselin alla oleva sarjaliitin(?) jossa taisi olla 13pinniä, kaikki ei tosin käytössä. Reunimmainen pinnipari oli kuumentunut ja jopa hieman sulattanut liittimen muovia/johdon kuorta. Jonka johdosta sähkönsiirto kyky HIEMAN heikohko... Liitintä ei pystynyt korjaamaan, joten eikun piuhat liittimestä poikki ja tinaamalla jatkot/hyppylangat liittimen ohi. Volaa ja valot pelaa kuin unelma ![]() Löytyipä sähköjen seasta ilmeisesti vanhemmat lisäpitkien valoille tulevat syötötkin, tai olla ilman releitä. Raksin ylimääräiset pois ja olemassaolevat kunnostelin vähän asiallisempaan kuntoon. Myös maadoitukset parantelin, että onpahan sitten tulevaisuutta ajateltu vaikka ei tähän vikaan ne auttaneetkaan. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Hyvä että löytyi. Mietin kanssa että jossain siellä suunnalla vian täytyy olla kun on ainut paikka missä releen ja lyhkäisten ohjaus tulee samaan pisteeseen.
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Tässä nyt lämpimien kelien aikaan innostuin tuota auraustakin säätelemään, syykin vaelteluun taisi löytyä, haritusta 4.5milliä...
![]() Sitten tuohon vääntösauvojen juttuun, tuolla ylempänä "Ripax" mainitsi välyksestä joka on ylätukivarren ja neliökumin väliltä löydyttävä. Näyttäisi olevan se noin 4milliä tällähetkellä, voi voi..Tutkiskelin vääntösauvojen säätöä, ja yllättävän helppo onkin säätää. Joten voisi samalla hieman laskea alaspäin ja sen jälkeen kulmat uudestaan. No kaikesta huolimatta ehkä tästäkin vielä auto saadaan
Viimeksi muokannut nelosnuhvi : 01.02.2013 17:03 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty myyty | jazzu80 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 06.07.2013 01:35 |
| Myydään / Vaihdetaan Toyota 4 runner | Uuksu | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 11.03.2012 19:49 |
| Toyota runner?? | RANGE83 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 24.11.2008 19:45 |
| M:toyota 4 runner 3.0 TD | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 04.02.2008 23:04 | |
| toyota 4 runner? | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 12.10.2005 08:43 | |