Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 11.01.2013, 07:33
Reisrdok Reisrdok ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 02.03.10
Sijainti: tuntematon
Viestit: 331
Perusasetus

Tutun kuulloista, omasta unohdin katsoa auraukset korotuksen jälkeen ja oli mielenkiintoinen ajettava. Asfalttitiellä jos oli välillä lunta ja välillä kuivaa niin sai kaksin käsin pidellä ratista kiinni.

Camber kannattaa myös säätää kohdalleen, menee persiilleen korotuksessa.

Mielummin korottaisin korotuspaloilla kuin vääntösauvoja kiristämällä, helppo homma ja laillinenkin. Ja seuraavan kerran kun vaihtaa iskarit niin korotuspalan verran pidemmät.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty myyty jazzu80 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 06.07.2013 01:35
Myydään / Vaihdetaan Toyota 4 runner Uuksu O/M/V Ajoneuvot 0 11.03.2012 19:49
Toyota runner?? RANGE83 Tekniikka & Jutustelu 4 24.11.2008 19:45
M:toyota 4 runner 3.0 TD O/M/V Ajoneuvot 5 04.02.2008 23:04
toyota 4 runner? Tekniikka & Jutustelu 16 12.10.2005 08:43


Sivu luotu: 06:25 (GMT +2).