![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#22
|
||||
|
||||
![]()
Vähäiset kokemukset maantieajosta johtunee siitä, että kysytyn tyylin renkaat (karkeakuvioiset rättirenkaat) ovat niin kamalia ajaa ja kuluu niin nopsaan ja sen kaiken kun suhteuttaa kustannuksiin niin eihän siinä mitään järkeä ole. Ja ehkä ne tyypillisesti ovat myös "hirveän" auton alla, ettei sillä viitti muutenkaan ajella yhtään ylimääräistä siviiliajoa maantiellä.
Teräsvyörenkaissa ja ns. Mud-Terrain kuvioissa on jo sitten paljon enemmän kokemusta ja käytettävyyttä maantiellä. Itse ajoin omilla 33/12,5" GY MTR gummeilla n. 30-40.000 jokapäiväistä käyttöä ja vielä on kulutuspintaa jäljellä ehkä 70%. Nissä ei ollut juurikaan mitään valitettavaa arkikäytössä ja kohtuullisesti pelasi myös maastossa.
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja... |
Luokat |
renkaat |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Renkaiden pinnoitus | solihull | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 31.05.2020 20:42 |
Hilux LN110 voimansiirron kestävyydestä kysymyksiä? | Hammer__ | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 22.03.2012 00:08 |
Myyty Renkaiden tasapainotuskone | samid | O/M/V Muut | 2 | 12.10.2010 16:52 |
Hojon 4.0 Turbo koneen kestävyydestä | bj75 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 24.02.2005 20:57 |
voiman siiron kestävyydestä.. | coupe | Vuosimallit 1968-1982 | 1 | 17.10.2003 14:05 |