Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 24.01.2013, 17:03
sumpe:n Avatar
sumpe sumpe ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.12.07
Sijainti: Rauma, Finland.
Viestit: 2.000
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pahvi_ Näytä viesti
Nailontankoa, pidemmät koripultit. Ainakin nuo. Nostaessa näkee sit ne paikat mihin tarvii jatkoa. Toyossa yleensä rattiakseli tankin täyttöputki ja jarru sekä kytkin linjat pitää venyttää. Puskurit pitää nostaa korin mukana.
Vaikken Nissania tunne niin väitän et ei oo kovinkaan vaikeeta ku tekee ajatuksen kanssa. Eikä kallista. Tarpeellisuudesta en tiiä, olisko järkevämpi nostaa alustasta?
Autoon jossa on oikeat jouset ei tarvii tehdä korinkorotusta
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Aloittelija Unregistered Tapahtumat 3 28.10.2008 17:29
Öljynkierto koneessa. (aloittelija kysymyksiä) Vonjake Tekniikka & Jutustelu 10 17.10.2007 18:22
Aloittelija kyselee jtuukka Vuosimallit 1984-1996 2 04.01.2004 19:40


Sivu luotu: 05:31 (GMT +2).