![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Öljynkierto koneessa. (aloittelija kysymyksiä)Tervehtys, olen uusi täällä foorumilla, enkä nyt haulla löytänyt oikein tuosta öljynkierrosta. Tuli tuolla kingcapillä käytyä soramontulla ajamassa kohtuu jyrkkiä mäkiä ylös ja tuli mieleen öljyn kierto koneessa ja muussakin tekniikassa. Onko tästä jotain juttua ollut täällä. Auto ja kone on Datsun PickUp -85 SD25. Ei tarvii olla samasta koneesta, kunhan on tekniikoita ja tyyliä, niin osaahan sen tehdä. Onkos jossain korotettu tuota vanhempaa King Cappiä, olisi kiva saada linkki ja kuvatusta myös siitä. Edestä helppo nostaa, mutta taakse taitaa tarvita teetättää u-pultit ainakin. Entäs mistä porukka tehnyt lokasuojan kaaren kumilevikkeitä? Mistä saa halpaa kumia, joilla saa sen laillisen 5cm puolelleen levikettä.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
ikh:lta ainaskii saa kumimattoa kohtuu edukkaasti niihin levikkeisiin
---------------------------------------------------- Antaako ajokunto aiheen ajaa aamulla? Alkoholi poistuu verestäsi hitaasti. Yleensä hitaammin kuin luulet. Arvioi oikein ajokuntosi, jos aiot ajaa. ---- www.students.tut.fi/~koivune3/index.html |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ei oo ihan lähellä, mutta laitetaan tuo paikka korvan taakse, jos käyntiä IKH:n suuntaan.
4x4 KingCap |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Kumimattoa kannattaa kysellä työkalu ym kaupoista. Tandemliukuritkin tulee kohta sesonkiin...
************** Jussi ja Suzuki |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kyllä se öljy siellä koneessa kiertää ja kiertää vaikka auto olis vähän vinossakin kun siihen rinteeseen ajat. Ympäri ei kannata heittää ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Joissain koneissa ymmärtääkseni liiallinen nousukulma aikaansaa öljynpaineen laskun ja moottoriautomatiikka saattaa sammuttaa moottorin. Joku muistaakseni veti autonsa puuhun mekaanisella vinssillä ja näin kävi...
l-200 4X4 2.5Td -96 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
veli venäläisen uazissa ainakin syttyi ö-paineen varoitusvalo kun tuli naama edellä kallioo alas. kuivasumppua kehiin vaan!
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() -WWW.PROFANTASYSAFARI.COM- |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Joku Toyota se oli minkä pojat kisko puuhun ja sitten loppu koneesta toiminta. Tai näin ainakin tarina kertoo. Ikävä kyllä en ollut itse paikalla...
l-200 4X4 2.5Td -96 |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
EDITOS: Löysinkin juttua tuosta kuivasumpusta. 4x4 KingCap Edited by - Vonjake on 17/10/2007 18:49:36 |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Jos märkäsumppukoneen muuttaa kuivasumppukoneeksi, eikä koneessa satu olemaan jäähdytysöljysuihkuja männille, niin mitenkäs mäntien voitelun käy? Roiskevoitelu vähenee, kun kammenmutkat eivät enää osu sumpussa olevaan öljyyn. Riittääkö runko- ja kk-laakereiden läpi tuleva öljy sylinterien voiteluun?
Onko jollain [u]oikeaa</u> tietoa tästä? T, Antti |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mihin pakopainemittarin nippa 2LT koneessa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 21.12.2007 10:06 | |
Rangen koneessa painetta | Discovery | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 01.06.2007 21:07 |
Patrol öljynkierto kysymys | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.01.2006 06:05 | |
Vettä koneessa? | Appari | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 09.07.2005 19:57 |
Aloittelija kyselee | jtuukka | Vuosimallit 1984-1996 | 2 | 04.01.2004 19:40 |