Ewerglade |
25.01.2013 09:14 |
Laitat 3" korottavat jouset, esim. Dopinsson ja niille kaveriksi sitten 4" pidemmät iskarit. Lähtökohtasesti taitavat kaupata noiden jousien kaveriksi 2" pidempiä iskareita, mutta ne rajottaa ulosjoustoa melko paljon. Samalla heität kallistuksenvakaajatangot huis kuikkaan sieltä. Sitten ku saat nuo iskarit alle, niin katso, että ne ei pohjaa sisäänjoustossa ja jos ne sen tekee, niin lasket pohjaanlyöntikumeja sen verran, että ei lopu iskareissa vara kesken. toinen vaihtoehto noiden iskareiden kanssa on, että lasket iskarin kiinnityspisteitä viitisen senttiä. Jos gummeja oot tuon päälle hommaamassa, niin 33" mahtuu pyörimään ja olemaan ilman ongelmia. 35" kumien kanssa joudut leikkelemään kaarista 3cm kauttaaltaan poissa. Nuo 35" ottaa myös sisäänjoustossa takasisälokasuojiin kiinni jonnin verran, joten joko avarrat koteloita tai sitten rajoitat sisäänjoustoa sen verran, että ei pääsen kovin hankaamaan. Tuon korotuksen lisäksi tarttet etutukivarsiin vielä epäkeskopuslat, muuttuu nimittäin Patrollin keula TODELLA levottomaksi ku caster kulma menee vituilleen. Tuosta korin korotuksesta ei mun mielestä oo juurikaan mitään hyötyä, saahan siinä toki lisää tilaa renkaille, mutta yhtä matalalla se pohja edelleenkin laahaa. Pitkässä Patrollissa on sen verran pitkä akseliväli, että sen saa komiasti roikkumaan mahastaan melkein missä vain, joten suosittelen kyllä lämpimästi jousikorotusta.
|