![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Voit myös ite printtailla osavertailuun lappuja toyodiy.comista, mutta jos tiedät et sujuvasti saat homman hoidettua ilmankin niin mene toki sinne. Vuotava syyläri pitää vaihtaa joka tapauksessa, joten se seuraavaks ja jos vielä keittää/kehittää painetta niin sitten kantta irti.
Viimeksi muokannut -MaTTi- : 12.01.2013 20:10 |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Huomenissa ehkäpä saapi syylärin vaihtoon ja tuossa mietittiin myös että perhana; kun ensimmäisen kerran poijjaat kävi autoa katsomassa niin oli sieltä kadonnu nesteet. Tiedä sitten oliko edellinen omistaja ajellut kokonaan ilman ![]() Saipahan kyseinen henkilö kutenkin ajettua auton pääkaupunkiseudulta tänne, mutta ei mitään tietoa oliko juuri ennen tapaamista lisännyt nestettä huoltsikalla ja kovasti vannoi ettei hilu vuoda nestettä.. Että oli vaan "unohtanut" lisätä pari päivää aikaisemmin... Kansivikaanhan sitten vaihdossa varauduttiin.. Oli aika iso riski, mutta kannattaahan se nyt sitten katsoa kannattiko se. Kun mietin vaan tuotakin, että mitä kaikkea autoon kannattaisi sitten tehdä jos haluaa sen ahdettuna pitää? Ainakin putki menee uusiksi ja cooleri ehdottomasti ostoslistalla.. Ajatellen ihan siis sitä että kone vielä kestäisi mahdollisimman pitkään.. ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mutta joo se cooleri ei ainakaan huononna tuota ja osaltaan pienentää lämpökuormaa ja antaa siinä sivussa muutaman ilmaisen lisäkaakin...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
On tällä hetkellä vedet koneessa, ja saapi varautua aina nesteitä lisäilemään jos autolla tahtoo minnekään liikkua. Mietittiin tuossa kun turbossa on nestejäähdytysmahdollisuus, mutta ei ole liitetty niitä letkuja mihinkään?? Jos jollakulla on ylimääräistä syylaria niin saa kaupata!! Eipä saatukaan eilen syylaria... ![]() Mites muuten kun pumpattiin syylariin (ennen kuin se sitten alkoi vuotaa) pari kiloa painetta ja sen jälkeen mittari putosi vähän, mutta sen jälkeen kuitenkin pysyi viisari paikallaan ainakin parin minuutin ajan.....?? Kun moottori on käynnissä ja korkki irti, ei syylarista tule kuplia eikä muutenkaan näy mitään epänormaalia...? Voiko silti olla kansi tai kansipahvi menny?? Entäs alipainepumppu laturissa? Voisiko mitenkään olla osasyynä?? Ja kysykää ihmeessä selvityksiä jos selityksistä ei täysin ymmärrä jotakin.. Olisi kiva saada selvitettyä että mikä piru tuota möhköä vaivaa.. EDIT: Vaikuttaako syöttöpumpun ruuvaaminen ahtopaineisiin?? Hukkaportin säätötanko on myös pätkäisty vissiinkin tuosta..... Jotenka ahtoja on aika mahdoton laskea? Viimeksi muokannut FoxySouthpaw : 13.01.2013 15:51 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Pakko kysyä että onko termari varmasti oikein päin?
Dieselissä kansipahvi voi päästää painetta vasta kuormitettuna joten se että tyhjäkäynnillä ei pulputa ei vielä oikeastaa kerro mitään. Mites lämppäri.Tuleeko lämmintä koko ajan?? Jos laittaa sen syylärin korkkia myöten täyteen ja antaa jenkaa niin mitä silloin tapahtuu korkin auki ollessa?
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Pitää kattoo tänään jos hallille pääsee. Ei oo tullut ajeltua autolla pahemmin sattuneista syistä ja pitää yrittää selvittää tuo että tuleeko lämmintä koko ajan.. Onko mielipiteitä, uskaltaisko ajaa sinne 100km päähän katsastuskonttorille ettei jättäs tielle? Huomiseks alustavasti sovittu että sen muutoskatsastuksen hoitais mutta kun ei uskaltais turhaa riskiä ottaa että hajoaa jotakin? ![]() EDIT: Ja taitaa tulla lämmintä koko ajan? Paha tosiaan sanoa tarkkaan kun ei ole autolla pahemmin ajettu.. Lämpiää kuitenkin todella nopeasti. Viimeksi muokannut FoxySouthpaw : 13.01.2013 19:14 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
0,7bar on normaaliahdot noissa tojoissa, eli sen suhteen ei ole hätä.
Itsellä on 1,2bar ollut nyt jokusen vuoden, tosin suuttimien vaihdon jälkeeen puhalsi 1,5bar ja pikkuisen laskin ahtoja tuolloin. Ja cooleriakaan ei ole, 400 tkm alkaa olemaan mittarissa ja noilla kilo ja + ahdoilla nyt kuitenkin sen 5v ajan menty ilman ongelmia, tai no onhan ongelmia, lisää pitäs hönkää saada ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jos siellä on nyt vedet masiinassa niin oiskohan ideaa pistää sinne puhistuslitkut sekaan ja keikan jälkeen vaihtaa/ laskea ne pois ja huuhtoa koko se jäähytys systeemi. Nii ja kýllä siellä pitää nestettä olla näin pakkasella tai muuten menee syyläri ajoviimasta jäähän. Nii ja kun sinne on kaadettu enemmän sitä nestettä niin sehän on syytä käyttää lämpimäksi korkki auki niin pääsee ne ilmat pois. Siis niin pitkään kunnes termari aukeaa. Ja sen kyllä näkee kun se neste alkaa liikkumaan.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi Viimeksi muokannut Bj Andy : 13.01.2013 17:35 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Patrol SD33 käyntiongelmaa. Viisaat neuvot tarpeen. | bluevan | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 18.07.2009 14:13 |
Pajeron jakolaatikon yhdestä ruuvista tarvis tietoa??? | korbimotors | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.08.2008 16:56 |
Perän rallatus. Hyvät neuvot tarpeen. | JERKKU | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 21.02.2008 19:55 |
SJ410 - kannen jälkikiristys tarpeen? | riude | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 22.11.2007 21:56 |
harrastajille huolto/yöpymispaikka tarpeen ?? | uretaani | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.08.2007 13:17 |