Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #19  
Vanha 09.01.2013, 21:17
Reisrdok Reisrdok ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 02.03.10
Sijainti: tuntematon
Viestit: 331
Perusasetus

Omaan 93 malliseen ostin V70:n motin, eipä niissä eroa ole 20v malleissakaan. Imusarjassa oli vanhassa läpät ja uudessa ei mutta se nyt on sama kun voi vanhasta koneesta ottaa. Vetolevyn pultit melkein kannattaa hakea siniseltä tiskiltä varsinkin kun omaan käyttöön tekee. Laatikon stefat ja öljyt luonnollisesti vaihtoon, ite huuhtelin uusilla öljyillä vielä vaihdon jälkeenkin niin kauan että tuli täysin kirkasta ulos. Hävisi monta laatikon ihmeellistä ominaisuutta siinä sivussa..

Jos manuaalin motin ostaa niin vauhtipyörä on XZN pulteilla kiinni. Silmälaakerin tilalle vanhasta holkki. Torxeja on joka paikassa.

Jaaniin, ne lämppärin letkut kannattaa nykäistä tulipellistä irti ensimmäseksi, se muovinen liitoskappale on kohtuu vittumainen vaihtaa sieltä ohjaamon puolelta sen jälkeen kun koneella kolhaisee sen kappaleiksi.. Eikä tarvii kuin hipaista..

Jäähdytinnesteen kaataminen täytyy tehdä todella hitaasti ettei jää ilmataskuja tai muuten saa lisäillä nestettä puolen vuotta
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
kartaanit ei kestä. opelah Tekniikka & Jutustelu 25 03.03.2011 16:37
Ei voorti kestä.... Uazmies Linkit 2 16.12.2010 06:11
Ei kestä moggilaiset JiiPee Linkit 3 15.02.2010 20:52
Läjän etuperä ei kestä toytoy Tekniikka & Jutustelu 13 13.04.2005 12:13
mikä on kun ei kestä? dalton Tekniikka & Jutustelu 1 31.01.2005 09:40


Sivu luotu: 13:50 (GMT +2).