Itsellä tulisi mieleen tuo turbon muokkaus myös. jos kerta orkkis paikoillaan, niin se on mitoitettu vakiotehoille, ja tuolla dyynillä vetäessä läppä tiskissä voi alkaa lämmöt nousemaan oli mikä tahansa jääkaappipakastinyhdistelmä keulalla jäähdyttämässä. Kun nousee nuo pakopainee/lämmöt liian korkeiksi.
Henkilökohtaisesti aloittaisin hommaamalla kunnollisen pakolämpö ja pakopaine mittarin, ja sitten ilman cooleria ajamaan lenkkiä. Sitten cooleri keulille ja taas samaa lenkkiä. ja sittten pumpun ruuvausta ja ajoitusta aikaisemmalle ja taas lenkkiä. Näillä näkee että alkaako ahdin tukkeutumaan ja pakopaineet karkailemaan, jolloin alkaa kannelle tulemaan lämpökuormaa ja ongelmat siirtyy ahtimesta koneeseen JNE. Eli ihan perusparannuksia vaan, kumminkin kyseessä kestävä kone vakiona.
Ensimmäisenä ostoslistalla paremmin virtaava ahdin jolla kärsii vetää lappu lattiassa niin että pakopaineet ja ahdot pysyttelee samassa niin varmasti kone kestää ja lämmöt pysyy kurissa. siis silloin jos nykyinen ahdin alkaa nostattelemaan niitä paineita liiian herkästi. jos paineet pysyy kurissa niin sitten ajelee sillä kisan jos toisenkin.
Ilmanpoisto konehuoneesta myös huolehdittava, myös sen takia että kuuam ilma ei tulvi kabiiniin jolloin nopsaan tulee kuuma.
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
|