![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() tuossa näyttäis olevan se 12mm pää vakiona, nokkalevy kuulemma aika mieto. mitsun 2.8 pumpusta vois saada paremman nokkalevyn. toki voi tuon mitsun 2.8 pumpun laittaa myös, ja vaihtaa tuon 11mm pään tilalle 12mm.
__________________
Suzuki Jimny 1.9TD Viimeksi muokannut Jande : 11.01.2013 13:04 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Toimii aika mukavasti...
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
kun tuohon 1kzt laitettiin 2lt:n pumppu niin piti suihkuputket väännellä uuteen järjestykseen. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mitä öljyä porukkaa käyttää näissä 1kzt koneissa? Lueskelin tuolta ameriikan foorumeilta juttuja missä porukka vatvoi asiaa et mikä olisi parasta näihin koneisiin. Tuhkaa pitäisi sopivan öljyn aineosista löytyä ilmeisesti vähintään 1%, mutta enempi parempi vai miten päin se nyt menikään. Ilmeisesti kaikki öljyt eivät sisällä tuhkaa tarpeeksi. Mää näistä mitään ymmärrä, mut kyselen nyt jos joku vaikka ymmärtäis.
Viimeksi muokannut Micco : 13.08.2014 22:06 |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() van semmosen huomion tein kun pistin ns hipo öljyt koneeseen 5W-40 en nyt muista merkkiä.. joku canadalainen punamusta logo se oli, van täytti kaikki porsche ja vw tiukat kriteerit, niin ni 3000tkm ja öljyt oli alarajassa! no ei varsinaisesti huonon öljyn merkki van ilmeisen helposti livahtaa männänrenkaiden ohi tai sit haihtuu huohottimeen, kun noin mukavasti kuluttaa. tarkoitus olikin käyttää koneessa ns hyviä huuhtelu öljyjä ja siirtyä perinteisempään kamaan.. nyt vaihdoin koneeseen nesteen 10W-40 turbo lxe ölpät ja ne pysyy koneessa. ei ole ainakaan 3000tkm hävinny vielä mihinkään. ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tällaiset öljysuositukset löysin manuaalista.
-API CF-4 tai CF -API CE tai CD Pitänee hiukan tutkiskella mitkä oljyt osuu kyseisiin luokituksiin. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli aikoinaan Teboilin HPD 5W-40:stä tai Diamond Diesel 5W-40:stä. Hyvin pysyi molemmat sisällä vaihtovälin 15 tkm.
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Tuossa pikaseen kattelin, niin jompaa kumpaa näistä vois varmaan koittaa.
http://www.motonet.fi/fi/tuote/59132...1400-10W-3020L http://www.puuilo.fi/cat/product_details.php?p=353 Kumpikin täyttää vaatimusluokat (API CF-4), ovat kohtuu hintaiset ja helposti saatavilla lähiliikkeistä. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Kannattaako säästää öljyssä muutamaa euroa vaihtovälillä? Saisit tuota täyssynteettistä HPD:ta 20:n pönikän reilulla satasella. Tykkäis kone paljon enempi etenkin pakkasaamuina.
Kyllähän se minimivaatimusluokka täyttyy melkein kuralla kuin kuralla. |
#10
|
||||
|
||||
![]()
tätä siinä on käytetty Diamond Diesel 5W-40
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Toyota 1KZ-T(E) ja Hilux osia | Arska | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 17 | 07.02.2015 20:30 |
Ostettu Toyota 1KZ-T moottorin osia | Arska | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 09.12.2012 21:11 |
Myydään Startti Toyotan 1kz-t/1kz-te koneeseen | Vekku08 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 13.01.2011 17:45 |
Ostetaan toyota 3.0 td kiertokankia 1 tai 2kpl 1kz-t | toyota4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 18.10.2009 11:22 |
TOYOTA 1kz-te intercooler | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 08.08.2009 12:55 |