Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lacrits68
moi!
Jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin eikös sinne mökille pääse ihan vakioautolla? Meinaan jos sinne on Vollella ennen menty?
Sittenhän joku rav4 tms henkilö/suv/viskoneliveto on jo astetta perempi!
Jos ei maastossa nyt ryve niin eikös se ole ihan se ja sama minkäö auton valitsee?
Käy ajamassa valikoima "maastureita" ja valitse se paras joka on eniten mieleisesi! Mitä näitä eipäs-juupas juutuja kuuntelemaan! Sun käyttöön ja sun rahat!
//Janne
ps: unohdin iham mollata sitä DII ne vanhimmat -99 RUOSTUVAT ihan käsiin!
http://www.youtube.com/watch?v=xCTGUqNRK68 mulla oli iahn sama juttu! Onneksi meni lunastukseen!
|
Mökillä on tähän asti käyty kesäisin, ens talvesta alkaen touhu muuttuu.
Satunnaista kärrin kiskomista on sen verran ja mökkitie sellanen että se on vähän ihmisten kiusaamista sitten. Vaikka naapurin isäntä varmaan ne viimeset muutaman kilsan ilmapussien hinnalla aurais ja hiekottaiskin aika monta talvea

, niin siinä on se eka satku maaantietä kanssa, usein koko porukka kyydissä.
Toisen, tän mun käyttöpelinä olevan kanssa alkaa jossain vaiheessa olla kysymysten äärellä. Siinä alkaa tulla lähiaikoina (=vuosina) kansirempan tai webaston laitton etteen että talvikäyttö onnistuu. +500 tkm D24TIC ilman kansiremppaa alkaa olla niin löysä että kylmäkäynnistykset tarvii jo vähän tekniikkaa, kun tollasen höräyttää maanantai-aamuna kolmen kympin pakkasilta käymään. Kyllä se vielä lähtee, ilman webastoa tai lohkoa, pari niksiä vaan tarvii.
Mut siis joo, jossain vaiheessa toi tarvii kuitenkin hävittää, ja tilalle tarvii jonkun näköset pyörät kumminkin.
Ja noi "vaihtoehdot", sähkökäyttöset muovista valmistetut muka-maasturit, anteeks nyt mut so not, en koskaan tule pistämäään penniäkään omaa rahaa pirssiin joka on suunniteltu paalattavaksi 3v/100000km kohdalla.
Mun spekseillä -tilat, neliveto, matkustusmukavuus, mahdollisimman vähänen määrä sähköaivoja,- jälelle jää suurin piirtein E-sarjan jos ei W123 nelikkomannelavetti farkkuna, ja tossa kohtaa,.--.
... ttuako mä tässä selitän. Tää on ihan menetetty peli.
Ei tainnut tautiin täältä läkettä löytyä.