Eipä noissa mitään ihmeellisiä ole mitä muissakaan. Hyvä auto ajaa ja kärryä saa lastata sen 3,5tkg. Harvassa autossa enää löytyy.
Ominaisuuksia mitä kannattaa kysellä autoa ostaessa ja mihin varautua.
-öljyä Ecun johdoissa (puhdistaminen auttaa, suuttimien johtosarja vaihdettava)
-vettä sisällä(helppo korjata huoltamalla se mitä joku ei ole huoltanut)
-takailmajouset (kummasti alkaa vuotaa vuosien saatossa, korjattavissa jos haluaa. moni laittaa rauta vieterit kun ei jaksa haarukoida vikaa)
-suuttimien o-renkaat (saa öljyn pinnan nousemaan ja kone ryyntää)
-naftan siirto pumppu (tankissa ja yleensä jättää tielle kun hajoo. Kannattaa tilata Briteistä yksi varastoon ja vaihdattaa ongelmien sattuessa liikkeessä jos ei itse jaksa vaihtaa)
Kaikki hommat huollettavissa ja ei aiheuta sen suurempia ongelmia kuin muillakaan merkeillä.
Pienenä kommenttina auton merkkiin sinänsä puuttumatta, oli se Saab tai BMW tai Land Rover. Huomannut vaan et toi nuoremmilla ihmisillä on aika hienoja autoja. Itse ajelin vanhempien autolla tai dx corollalla kun sai kortin. Sitten kun on parinkympin auto ja jotain hajoo niin itketään netissä et miksi niin kallis auto hajoaa, se on ihan pask*. Onko se auton vika jos kaikki taatelit on jo käytetty autoon ja huoltoon ei jää varoja.
Juu, of topic. Tiedän. Mut ei mulla ole lantikoiden kanssa ollut mitään vikaa kun niitä on huoltanut. Kuten ei muidenkaan merkkien kanssa. Kyllä ne välillä keksii jonkun "oireen" mistä ei ollut koskaan kuullutkaan ja aiheuttaa pään raapimista. Mut sellaista se elämä on, kaikkea ei voi tietää.