![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Arbin laatuvaikutelma perustuu siihe että vähä joka puolella sitä o kehuttu ja kitkalukon oon ite todennu huonoks muissa autoissa... Ja tuo taka-akselin huono vaikutelma taas tulee siitä kun purin sitä ja katselin niitä osia (tosi pieniä ja heppoisen oloisia). Renkaat tulee oleen 35-36 tuumaset nii tarvis ees vähä kestää, että ei joka mettäreissun jälkee tarvis olla purkamassa ja korjaamassa.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tuossa tuon Eatonin tekeleen toiminta videolla:
http://www.youtube.com/watch?v=ftyJvIO0DZ8 Ajossa tuppaa 33"-> renkuloilla paukkamaan turhan kovilla kierroksilla päälle ja tuloksena on tosiaan pesästä lennelleitä "käenpoikasia" ![]() Kunnollinen palalukko takana on huomattavasti varmempi ratkaisu, eikä ole likellekään ARBin hinnoissa. Edessä taas kytkettävä lukko on hyvinkin perusteltavissa oleva ratkaisu. Lukoton etuperä on kadulla mukava ja vetareiden kestävyyttä pääsee sitten metsässä testaamaan tarvittaessa.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jos kerran tuon kokoiset renkaat laitat siihen, niin 4.11 välitys olis aika passeli.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Itellä kun joskus aikanaan oli Blazeri 6.2+TH700 3.73 välityksillä niin 36" renkailla olis auttamatta liian pitkät välitykset sekä tielle että maastoon. min. 4.11 tai maastokäyttöön mielummin vieläkin tiheämpi. Loikkari kannatti kytkeä vasta n. satasen vauhdissa jos meinas että jaksaa mennä edes tasaisella.
Edit: Jakolaatikkona mullakin oli tosiaan NP208, jonka pienenpuolen välitys taitaa 2.7 (tää on kyllä mutu-tietoa). 205:n jakoaskin välitys on harvempi, vissiin aika tasan 2..? Viimeksi muokannut Tuomo : 19.12.2012 15:43 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Samaa mieltä kun Tuomo.
Maantiellekin menis kivutta 4.56 tuon kokoisilla kumeilla ylivaihteellisella laatikolla ja maastoon vielä paremmin. Passais välitykset koneen ominaisuuksiin paremmin, kun kone kiertäis vähän reilummin. Näkyy kulutuksessakin, kun ei joudu liian pienillä kierroksilla pyörimään. Olikos tuo sun jakis NP205, vai NP208? ![]() 207:aa ei ole olemassakaan.. ![]()
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. Viimeksi muokannut Gary Grand : 19.12.2012 15:11 |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Jakis on siis tuo np208, mikälie kirjotusvirhe käyny tuossa ekassa viestissä
![]() ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Taas hieman edistynyt, ei kasaamisen osalta, mutta osien hankinnan
![]() ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Taatusti hyvältä, kuviakuvia!
__________________
-FTW- |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vinssin vapautus DIY | kj_temmes | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 29.01.2012 09:48 |
DIY Soodapuhallin | Jeeper | Linkit | 4 | 25.06.2010 15:36 |
DIY levyleikkuri kaasupilleihin | Jeeper | Linkit | 11 | 05.08.2009 22:20 |
DIY-Jännitteen alennin | aslakki | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 05.02.2009 22:37 |
diy manuaalia tojotaan? | liero | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 06.04.2007 09:47 |