![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Tuota, mikäs moottori se tässä sykkii, kun BJ-41:ksi kehutaan? Jos sopii, syvällisempi aikajanan kaivelu kuvien kera kiinnostaa varmaan muitakin.
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Minkä jouset noi ensimmäiset testiversiot oli?
ja mitkä siellä on nyt alla? Ottaako joustoissa iskari kiinni jouseen? Omaan suunnitellu vastaavasti |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ulkohalkaisia niissä oli sama, langan Ø13mm ja 16mm. Ohuempi oli selkeästi löysä ja paksumpi tuntuisi hiukan jäykältä. Testailu jatkuu, ei ole ottanut iskari jouseen kiinni. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Pelti auki
Tässä kuva konesalista, hyvin 60:sen kone sinne mahtuu:
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
sisäilman esilämmitys?
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Vihdoin!
Tätä historiikkia onkin jo pitkään odoteltu. Tosi mielenkiintoinen kampe monine kehitys vaiheineen. Ja yks syyllinen siihen että oli itelle joskus pakko hankkia BJ.
Iteltäki löytyy joitakin kuvia tästä laitteesta, niitä varmaan saa tänne laittaa? |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Joo, kuten tiedetään BJ vakiona ei ole kovin lämmin.
B-koneen aikaan, kun oli tilaa, tuli ilma 3:n kennon läpi: Tuossa vasemmalla omt-ilmanputsari(3l maalipurkki), ja välijäähdytin, jonka takia konepellissä se aukko rakennelma. Silloin jalkatilassa alkoi nahkakenkä käryään, vaati ilmanohjaimen: |
#8
|
|||
|
|||
![]() Pelastautumis sarja hahmottuu
Raidetanko valmis, lyhennetty hitsaamalla, sisään nuijittu 20mm vedettyä akselia.
Koska uudistusremontissa akseliväli kasvoi 60mm, niin piti vanhaa vahvistettua etukardaania lyhentää taakse sopivaksi (-30mm). Tosta laipasta tehdään jatko osa, jolloin sama kardaani käy molemmille akseleille. Ohjausvarsi vielä vaiheessa: |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Turpona oli noin 10v mitsun 1,9 dieselin ahdin, joka antoi hyvät paineet jo alakierroksilla. Huippuahtoja ei koskaan tullut mitattua, kun mittari loppui 1,9:ään ja se ylittyi helposti. Muutamavuosi sitten yhdestä sylinteristä meni männänrenkaat. Nykyisin koko tekniikka on HJ-60:sestä ja akselit 61:sestä. Valokuvia ei paljon tullut filmiaikaan oteltua, nyt sentään jonkin verran. Etuakseliprojektista enemmän kuvia profiilissa! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJ40 käyttöentisöinti/ikuisuusprojekti | HJ60 | Maasturiprojektit | 1 | 13.02.2012 06:37 |
Ostetaan Hilux takaperä/ 41-hammasratas | Greenday | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 31.01.2010 21:25 |
Myyty Ikuisuusprojekti.nyt 2 kuvaa 2000€/tarjous | Kentsu | O/M/V Ajoneuvot | 12 | 09.01.2009 12:39 |
Ostetaan bertta 40-41 brojektiksi | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 25.07.2008 11:43 |
UAZ RAL1011 ikuisuusprojekti | Revolver | Maasturiprojektit | 7 | 24.01.2007 21:55 |