Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.12.2012, 15:59
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

koko hommahan perustuu siihen, että renGas putoaa "humpilta" pois, eli asettuu sinne vanteen syvennykseen - tällöin ei juuri voimaa tarvita, koska renGas ylettyy mukavasti yli vanteen reunuksen ja tulee pois ilman isompaa väkivaltaa

vaikeutta tuottaa sitten määrätynlaiset vanteet, useimmiten omatekoiset, tai matalaprofiiliset renkulat ja tietty kovin tiukasti humpilla istuvat

tekniikka haltuun, niin vaihtuu korkinkin renGas ihan tavan raudoilla


EDIT: AlluK linkkaskin just oikean videon

__________________
- Levannon We(l)ho -

Viimeksi muokannut pee : 09.12.2012 16:02
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Rengastyöt edullisesti Nokialla Jumppis O/M/V Renkaat ja vanteet 11 14.05.2008 09:19
Rengastyöt ja raskaskalusto Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 14 07.10.2005 21:46
Rengastyöt?? Tekniikka & Jutustelu 22 15.09.2005 19:09


Sivu luotu: 13:26 (GMT +2).