![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Nonniin, laturin laakerihan se siellä on sökö. Millanen homma se on vaihtaa vai laitanko uutta vaan tilalle?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tuossa Wilssonissa ei ainakaan ole irrallista hiilisiltaa mutta sieltä takapäästä löytyy sellainen parin millin reikä mistä työnnetään esim hitsauslangan pätkä pidättelemään hiiliä poteroissaan kokoonpanovaiheessa. Tarkista myös se hihnapyörän laakeri siitä ilmastoinnin kompuran vierestä.Omaani oon vaihtanut sen kolme kertaa..
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|||
|
|||
![]()
Tota noin nääs!! onkos kellään XJ jeepissä tuota Roygh Contryn 3" alusta sarjaa, että onkos se sillain suht mukava tie ajossa ja kuinka kestää jouset.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mulla on sellanen autossa ollu sen pari vuotta ku mitä auto on mulla käytössä ollu. Kyllä se maantiellä ihan hyvin menee, tosin etupään puslat on kovilla orkkistukivarsissa. Kannattaa tarkistaa ne ainakin parin vuoden välein ja aina ku kuuluu kolinoita. Jousien kestävyydestä en ole kuullut kenelläkään ongelmia olleen. Isompaan maastokäyttöön tuo korotus on vähän alimittainen. Kun korotin keulaa lisää sen sallitun puolitoista tuumaa, niin tuli heti vastaan tukivarsien rajalliset liikeradat ja liian lyhyt panhardi. Jos on siis joskus haaveissa isompi korotus tai enempi maastokäyttöä tai isommat renkaat ku 31-tuumaiset, niin kannattaa heti harkita sellaista sarjaa jossa on Long Arm-tukivarret ja säädettävä panhard-tanko. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |