Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.12.2012, 15:59
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

Johto hapettunut poikki siitä sulakerasian takana olevalta isolta liittimeltä konehuoneen puolelta.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 04.12.2012, 18:53
Limite:n Avatar
Limite Limite ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 02.10.10
Sijainti: Tampere,Finland
Viestit: 512
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Johto hapettunut poikki siitä sulakerasian takana olevalta isolta liittimeltä konehuoneen puolelta.
Kurkataanpa sinnekkin huomenna
__________________
J E E P
just empty every pocket
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 08.12.2012, 16:04
Limite:n Avatar
Limite Limite ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 02.10.10
Sijainti: Tampere,Finland
Viestit: 512
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Johto hapettunut poikki siitä sulakerasian takana olevalta isolta liittimeltä konehuoneen puolelta.
Olit oikeassa. Siltä alueelta vika löytyi.Ruuvasin sulakerasian irti ja vähän kurkin sinne taakse ja nyin johtoja niin virrat tuli taas autoon.Täytyy syventyä tarkemmin mikä piuha/liitos siellä on antautumassa.Nyt on jo kuitenkin helpompi homma kun vika-alue on rajattu.
Yhtään hommaa ei helpota se että joku edellinen omistaja on vähän muurannut sitä isoa liitintä konehuoneen puolella jollain sikafleksillä.En saanut sitä irti.Tää auto on 10-15 vuotta sitten saanut sähkötolpan kuvan just siihen kohtaan kylkeensä ja liitin on saanu kipeetä.Muutenkin se nurkka on niin pirun ahdas ja vielä kun on ne ABS kamatkin siinä..
__________________
J E E P
just empty every pocket
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 08.12.2012, 21:07
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Limite Näytä viesti
Olit oikeassa. Siltä alueelta vika löytyi.Ruuvasin sulakerasian irti ja vähän kurkin sinne taakse ja nyin johtoja niin virrat tuli taas autoon.Täytyy syventyä tarkemmin mikä piuha/liitos siellä on antautumassa.Nyt on jo kuitenkin helpompi homma kun vika-alue on rajattu.
Yhtään hommaa ei helpota se että joku edellinen omistaja on vähän muurannut sitä isoa liitintä konehuoneen puolella jollain sikafleksillä.En saanut sitä irti.Tää auto on 10-15 vuotta sitten saanut sähkötolpan kuvan just siihen kohtaan kylkeensä ja liitin on saanu kipeetä.Muutenkin se nurkka on niin pirun ahdas ja vielä kun on ne ABS kamatkin siinä..
Huomasithan ruuvin siinä keskellä liitintä?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 09.12.2012, 12:06
Limite:n Avatar
Limite Limite ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 02.10.10
Sijainti: Tampere,Finland
Viestit: 512
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Huomasithan ruuvin siinä keskellä liitintä?
Ei siitä kyllä mitään ruuvia löytynyt Olisko ruuvi korvattu sillä sikafleksillä sitten.. sellaiset jotkut muoviset pannat siin liittimen sivussa kyllä oli.
__________________
J E E P
just empty every pocket
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 09.12.2012, 19:27
Lassard Lassard ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.05.07
Sijainti: Kouvostoliitto
Viestit: 163
Perusasetus

Mitähän nämä "potikat" mahtavat olla?

Tulipellissä tuo valkoinen:



Kuskin puolen lokarin reunassa:




Mulla on kaks korjauskirjaa, mutta eihän ne tuollaisista mainitse...tai sit en vaan löydä.

Laite on -87 Comanche Renix 4.0 / AW4 , ja jos tälle on joskus pakko antaa lontoonkielinen nimi, niin tästä tulee "Primitive Reaction" - on sen verran monta kertaa ollu primitiivireaktio lähellä...
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 10.12.2012, 09:41
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.071
Perusasetus

Jos on Suomi-auto, niin veikkaan ajovalopesurin pumppua ja sen relettä (sen takia ei kirjat tunne, kun on Suomi-speciaaleja)!!
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 10.12.2012, 09:48
Lassard Lassard ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.05.07
Sijainti: Kouvostoliitto
Viestit: 163
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Jos on Suomi-auto, niin veikkaan ajovalopesurin pumppua ja sen relettä (sen takia ei kirjat tunne, kun on Suomi-speciaaleja)!!

Tuontiautohan tämä, tuli aikoinaan samassa aallossa jenkkifarmareiden kanssa eli -90
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. 754 Tekniikka & Jutustelu 9 17.09.2010 09:10
Taasen jeep xj kysymyksiä NORT Tekniikka & Jutustelu 2 11.12.2009 09:09
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 6 13.09.2008 11:40
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) SuurSyömäri Tekniikka & Jutustelu 24 23.11.2005 19:59
Jeep Wrangler kysymyksiä Tepa Tekniikka & Jutustelu 8 12.01.2004 14:13


Sivu luotu: 14:19 (GMT +2).