![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Nyt kun vihdoin pääsin itsekin XJ omistajaksi nii kysyisin seuraavaa, miksi ihmeessä lämmönpuhallus loppuu kun ajaa autolla ylämäkeen? Ei vaan pysty ymmärtää mikä tuon tekee ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
siis itse puhallus vai lämmin ilma sieltä puhaltimesta?
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kummatkin.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Siellä on jotain vikaa jossain, ei pitäis puhalluksen loppua!!!
__________________
Killing time is not murder |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Jopas mielenkiintoista
![]() Puhallinmoottorin sammumiseen ei oikein taida olla kuin pari syytä, johtovika/ kontaktihäiriö, tai sitten puhallinsäätimen vastuspaketin hajoaminen (mikä on kohtuu yleinen vika XJ:ssä). Sitä en kyllä tiedä, miksi tekisi tuon vain sitten ylämäessä mutta ei muuten.. Oletko koittanut kaikilla puhaltimen asennoilla että tekeekö tuon? Jos puhaltaa täysillä eikä silloin hyydy ylämäessäkään, niin olisi ainakin vastuspaketin piilevä vika/ kontaktihäikkä suljettu pois pelistä. Lämpimän ilman tulo kabiiniin toki loppuu jos ei puhalla ollenkaan, tuskin vedenkierto lämppärinkennolle ylämäessä estyy?
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kokeiltu on kaikilla puhaltimen asennoilla ja sama homma. Ja homma menee niin että kun ylämäki alkaa niin ensin puhaltaa hetken kylmää ja sitten loppuu puhallus kokonaan. Kun ylämäki loppuu alkaa tulla lämmintä normaalisti. Alamäessä toimii myös normaalisti. Ei vaan pysty ymmärtää, koskaan kuullutkaan että vois noin tapahtua
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Jeep ISORY |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Heitän ihan villin arvauksen. Puhaltimen kotelossa vettä(en tiedä onko veden mahdollista jäädä koteloon) ja ylämäessä vesi kertyy puhaltimen siipipyörän luokse ja estää puhallinta pyörimästä, koska hiilet ja etuvastus sökönä. ![]()
__________________
________________ -98 Jeep Grand Cherokee 5.9 LX |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |