Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 07.12.2012, 15:48
L-Andy:n Avatar
L-Andy L-Andy ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.11.09
Sijainti: Sipoo
Viestit: 180
Perusasetus

...eikä rengas missään vaiheessa pure taas kiiinni vanteeseen...? Hieman tulkinnanvarainen toi kertomus mutta luulen kyllä että teet oikein. Olen käsin murtanut matalaprofiilirenkaita aluvanteilta ja maastonakkeja peltivanteilta ilman sen kummempia ongelmia, tai siis, helevetinmoista puuhaahan se on. Enemmän ongelmia mulla on yleensä siinä vaiheessa kun uusi rengas laitetaan vanteille! Rengasraudat kumin ja vanteen väliin vaan ja sitten hitaasti siirtämällä raudat sivusuunnassa eri suuntiin pitäisi kumi kyllä irtoa...

Jos kumi on tautisen leveä vanteen nähden siinä voi toki tulla sellainen ongelma vastaan että kumi "nostaa" vannetta lattialta jolloin toisen sivun "huuli" ei nouse vannetta pitkin vaan paketti käyttäytyy kuten kumi olisi vulkanoitu vanteeseen kiinni.


Andy
__________________
"Mutiaiset ovat paskat mudassa ja AT't kaikkialla muualla..."

L200 -99 tai joku sellainen
Land Rover 109" SIIa STW 1971 200Di
EX - Land Rover D1 V8 A -96
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Rengastyöt edullisesti Nokialla Jumppis O/M/V Renkaat ja vanteet 11 14.05.2008 09:19
Rengastyöt ja raskaskalusto Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 14 07.10.2005 21:46
Rengastyöt?? Tekniikka & Jutustelu 22 15.09.2005 19:09


Sivu luotu: 10:35 (GMT +2).