![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
__________________
Montenegro Offroad #55 2x 4x4 Outlander PHEV ja Wrangler |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Katos täällähän on joku kirjottanutkin jotain. Toi jousi oli 450mm pitkä, toi kartio tuolla keskellä on leveimmillään 90mm eli jousi on luokkaa 110mm ulkohalkaisijaltaan. langanvahvuus oli 11 tai 12mm.
__________________
-MMC- |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Jos halvalla saa niin eikös se oo pakko ostaa?
![]() Marraskuussa yks ilta selailin ebayta ja vastaan tuli, jotain mikä oli pakko tilata. Pieni kuva-arvoitus: Kyllä, se on Eaton M90 supercharger ![]() Selasin ebaysta kyl jotain ihan muuta ja jotenkin vahingossa tuli tällanen vastaan. Mitähän toi jeepin nelilitranen tästä tykkäis? ![]() Kai se on pakko kokeilla ![]()
__________________
-MMC- |
#4
|
||||
|
||||
![]()
On noita turbotettukin, ja ainakin Kenne Bell teki jossain vaiheessa bolt-on tyyppistä sarjaa HO- mallisiin 4.0 koneisiin. En muista saako sitä vieläkin. Taisi muistaakseni maksaa viitisen tuhatta taalaa
![]() Koneesta irtosi niillä eväin vajaa kolmesataa tammaa ja reilu neljäsataa newtonia. Olis himottanut joskus, mutta hinta oli vähän turhan kova ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Hiano hyrrä.
Menovedestä huolehtimaan 5.0 litrasen mustangin suuttimet. Onkos nämä jo luettu... http://www.rockhardxj.com/viewtopic.php?f=2&t=3129 http://www.pirate4x4.com/forum/jeep-...-think-so.html http://www.naxja.org/forum/showthread.php?t=1085300
__________________
________________ -98 Jeep Grand Cherokee 5.9 LX |
#6
|
|||
|
|||
![]()
On osa noista linkeistä tullutkin jo luettua.
oon miettinyt et asentas ton ahtimen suoraan imusarjan päälle, kun ei tonne minnekkään saa ees välijäähdytintä ja putkia helposti sopiin. Ja tossa ilmastoinnin kompuran kohalla kun on jo toi hytikka pumppu... Eniten mietityttää moottorinohjaus. Kattelin jenkeistä uutta MAP anturia ja sille ohjainboksia, mikä on tarkotettu tolle renixille. No täytyy työkaveria pyytää konsultoimaan, kun se on asennellu viriviri ruiskuja enemmänkin... Kuinka paljon moottorinohjaus ja laatikko on naimisissa keskenään? Aattelin et yks vaihtoehto olis vaihtaa koko moottorinohjaus. Samalla sais hyvin asennettua suorasytkän ja pääsis tosta kosteudelle alttiista virranjakajasta eroon... Seuraavaks on varmaan pakko asentaa ne järeemmät akselit, mut se on sit sen ajan murhe ![]()
__________________
-MMC- |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Päivitellääs tätä pitkästä aikaa. Kevät ja suunnistuskisat lähenee uhkaavasti
![]() Jeeppiin tuli vaihdettua se hytikkapumppu isompaan. Hiukan on kokoeroa: Sitten rengastuksia on tullut mietittyä uusiksi. Nyt polttelis hommata PITBULL ROCKER 33X13,50-15. Ja sillä silmällä alotin vannemuutokset. Vanteista pinennetään ET:tä -44 --> -20 paikkeille ja hitsataan beatlock kehät. Kehät tuli jo teetettyä laserissa 6mm S355 teräksestä, mallia yksinkertaset, mutta yhestä osasta, sekä ulko- että sisäkehät. Nyt tarttis sit tehä 120 kpl M8 kierteitä ja sit samanverran senkkauksia... ![]() Tuli huomattua et toi Pirate on melko vaarallista luettavaa, sieltä saa pahoja vaikutteita... Rupesin värkkään hydroassistanttia jeepin keulalle. Hyllystä kun sattu löytyyn sopivan mittanen sylkky, niin homma oli sinetöity. Homma alkoi simpukan purkamisella, toi varsi oli melko piukassa: Mutta lähti se kun käytti voimaa ja lämpöä. Sitten kansi irti: Tommosia osasia sieltä putkahti pihalle: Oon aina inhonnu laitteista, joista tulee kuulia pihalle kun purkaa ![]() Nyt tarttis tilailla jenkkilästä huoltosarja tohon tehostimeen, niin pysyis öljytkin sisällä. Runko on nyt koneistajalla, joka tekee 3/8" kiereet siihen kylkeen näillä ohjeilla: http://www.pirate4x4.com/tech/billav...Tap/index.html Sitten pikku triviaali: Missä autossa olis 5/8" UNF sisäkierteinen raidetangonpää? Tohon hytikkasylinteriin kun tarttis sellaset... Nyt viikonloppuna taas pääsee rakenteleen...
__________________
-MMC- |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Jotain taas tullu askarreltua...
Tommoset beatlockit tuli. Kierteet tuli jo tehtyä, vielä senkkaus tekemättä... Raidetankoon tehtiin toinen kiinnityspeti hytikkasylinteriä varten. Simpukan lohkoon kerkes koneistaja jo tekeenkin kierteet. Liittimet tuli kontramutterilla, et saa sit letkut lähteen haluttuun suuntaan. Taka-akseli tuppas elään omaa elämäänsä lisäkorotusten jälkeen niin sille piti hiukan tukee askarrella. Tommonen poikittaispalkki tulee pulteilla auton pohjaan. Takaa: Kardaanini suoja: Toi on vasta hepeissä, täytyy viä hiukan miettiä et onko lopullinen muoto. Toi traktin barin etupää nousee viä kuvasta poiketen pari senttiä, niin tulee sit hiukan ylemmäs kuin jakolaatikon alin kohta...
__________________
-MMC- |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään 1994 Jeep grand cherokee unlimited 5.2 puretaan | kkari | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 23.04.2014 07:37 |
Myydään Jeep Cherokee 3,7 Limited 2002 | mbakiepo | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 20.09.2011 10:32 |
Myydään Grand Cherokee Limited | jappe | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 25.07.2009 23:22 |
Myydään Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.06.2009 14:59 |
M:JEEP CHEROKEE -90 LIMITED | V.A.PAHTAJA | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 01.08.2007 19:09 |