![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#19
|
||||
|
||||
![]()
pitäis säätöjen riittää keinuissa. venttiilien pitäis olla koneistamon mukaan samat sanoi että on tehneet tollasia mitsun kansia yli 100kpl vuosien saatossa.
pumpun ajoitusta on kokeiltu muuttaa ei parannusta,yksi sanoi että voi olla että tarviais olla jopa pumppu 2-hammasta ennakolla että palaa. kuulema oli ihan sama vika kun mulla ja tolla korjaantui. onko kellään hyvää ja järkevää jakopään asennus ohjetta. kumman mukaan alapää pitäis kattoa dampperi pyörän vai sen muovikopan asteikon mukana. mitä saatöjä siinä pumpun perässä on syöttö ruuvin lisäksi kun tutkin niin osan lukitukset olivat löysällä ja mahdollista että osa on pyörineet itekseen. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajeron V6 3.0L kone pitäs saada "kepulikonstein" käyntiin... Apua saatiin kone käy! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 15.02.2011 21:14 |
gen1 pajeron vikoja ja rakentelua. | tapsa4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 24.05.2010 09:17 |
Suzukissa vikoja (sj410) | konstav | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 06.10.2008 16:24 |
C303 volvon vikoja | Chit-Chat | 63 | 27.03.2006 15:26 | |
Mitä kaikkia vikoja? | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 04.08.2004 13:37 |