![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Vieressä sulakerasia jossa kaikki "isommat" sulakkeet (hehku, pääsulake jne), kannattaa kattoa että nekin on ehjänä. Mulla oli jostain syystä sulanu klöntiksi sieltä se pääsulake ja aiheutti välillä sähköpalon hajua ohjaamoon ja valojen vilkkumista sun muuta ihmeellistä
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Miten mittaan että hehkukiskoon tulee virta?
|
|||
|
|||
![]()
Laitat yleismittarin plussan hehkunkiskoon ja miinuksen maihin ja sit vaan virrat päälle ja yleismittarista katsoo mitä lukemaa näyttää. Voihan sen liittimenkin ottaa kiskosta irti ja mitata jännitteen siitä.
Sit tähän omaan ongelmaan, eli minullakin ollu valojen välkkymis oireita jo pideämmän aikaa ja jälkihehku siinä ei ole koko minulla olo aikana toiminut. Jälkihehkun olen vaihtanut ja toista hehkunrelettä kokeillu (mut releestä ei tietoa oliko kunnossa sekään) ln110 kyseli startin pyörimisestä niin ainakaan minulla ei tapahdu mitään kun virta-avaimesta kääntää. Pitää tänään rueta tutkailemaan mitä sieltä löytyisi, niin saisi rampan taas kalkattamaan. EDIT: autoa tutkittu ja sulakeboxista joku seppä oli pääsulakkeen kannat tinannu toisiinsa kiinni niin oli se tina irronnu niin ei toiminu. Hommasin siihen sulakkeen niin eikun ramppa kalakattaa. Viimeksi muokannut OneAndOnly : 28.11.2012 11:05 |
|
|||
|
|||
![]()
Mitattu on,mitä siihen pitäs tulla? Tuli n. 6volttia.
Ehjään Hiluxiin tuli 9v,ja kun hehkutus luppu,rele naksahti tuli vielä 6v. vähän aikaa,jälkihehku?
|
|||
|
|||
![]()
mistä ootte ostaneet hiluxsiin lehtijousia?? korottavat pitäs saada?? neuvoja?
|
|
|||
|
|||
![]()
Mulla 2L koneessa hitailla hehkuilla riippuen akkujen kunnosta ja kuun asennosta hehkuille jotain 7-9V ja jälkihehkulla jotain 5V.
|
|||
|
|||
![]()
Mulla oli toi sama vika että syttyi pelkkä akun kuva mittaristoon eikä startannut ja paikantui virtalukon pohjaan. Mulla vaan erona, että hyppylangalla sai starttaamaan, mutta ei käynnistynyt koska ei mennyt sammuttimelle virtaa.
|
|||
|
|||
![]()
Syttyy normaalisti hehkun valo ja sammuu normisti.
Mutta rykii ja yskii käynnistyessään, onko näihin ollut tarjolla erilaisia hehkuja v.1992?
|
|||
|
|||
![]()
Eikös 2L2 koneessa ole jo nopeammat 12 volttiset hehkut? Tohon rykimiseenkin riittää, että joku yksittäinen tulppa alkaa tulemaan tiensä päähän, vaikka vielä toimisikin jollain lailla.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.03.2008 20:02 |
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? | -Ville- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.02.2008 21:15 |
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2007 20:24 |
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 |