![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Itse tehnyt noin aina, jos mahdollista ollut Nissaninen kohdalla. Pihassa nähkäät on useempiakin, kun Kingejä kolme vielä (yks lähti to iltana sulattoonn/ tai mitä jälellä oli). Sit yks Bluebird ja GTI SUnny (N13 korisena). Kahteen ensin mainittuun ja muihin vaihtanut ovet irtaallaan myös puslatkin. Nytkin hyllyssä neljään oven tarpeet oottaan seuravaa kohdetta...
|
|
|||
|
|||
![]()
Kokeilin ovi paikoillaan ja tapit vei erävoiton. Pitää kokeilla seuraavana irrottaa ovi korista ja pistää moska heilumaan.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Itellä joku kyläseppa hitsuutellu saranat koriin kiinni. ilmeisesti sillätavoin koitettu ovet istuttaa paikoilleen. |
|
|||
|
|||
![]() Prkll...Lainaus:
Mut työn iloa... |
|
|||
|
|||
![]()
Kertokaahan arvon kanssa kingistit millasilla rengaspaineilla ajelette tuollasilla 31/10.5R15 renkailla?? Tällä hetkellä edessä 2.2 ja takana 2. Huomasin kun lisäsin tuon 0.2 eteen että alkoi täristämään melkosesti joten täytyy vissiin vähän tiputtaa paineita.
|
|
||||
|
||||
![]()
Moro! Olen ostamassa ensimmäistä maasturia. Olen katsellut tälläistä . Onko tuosta mihinkään? Aika halpa neliveto. Käyttötarkoituksena olisi kuskata lapu kuormaa ja välillä päästellä pikkusta offia omissa metsissä. Pari n. Metrin syvyistä ojaakin löytyy ja vähän matalempiakin.
|
|
|||
|
|||
![]() Infoa...Lainaus:
Kyllähän Kingillä ojien yli pääsee, kunhan reunat on sopivat ja ei oo kantotutkaa perässä. Ittellä ei tuota oo, ja ojien ylittekin menty. Joskus lavalla ollut 970kg rautaa, ja liikkui kyllä seilläkin painolla vielä. On siellä ollut joskus jopa hirvijahdin päätteksikin kolme ruppia et kyllä sinne klapuja mahtuu sopivasti. Tulevan vkl:n aikana lavalle tulee halkoja, kun ei oo tuota kantotutkaa. Niin, ja kuvan auto ei oo mun siis. Itsellä TD25 sarjan moottorilla varustettu ja hieman korotettu koria jne... |
|
|||
|
|||
![]()
Onko kellään tietoa saako tohon 2.4 bensakrematorion tilalle vaihdettua jotain muuta moottoria mikä menisi heittämällä askin kiinnikkeisiin?
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() Kingi meinas hyytyä
Aamusella pidin konetta reilu kaksi tuntia lämmityksessä, hyvin lähti käyntiin ilman ylimääräisiä temppuja.
Liikkeelle kun pääsin niin n.50m ajon jälkeen alkoi hyytyä, menohalut loppui tyystin kokonaan. Sain auton peruutettua tieltä takaisin pihaan ja siihen se sammuikin, uudestaan tulille ja sama homma eli ei jaksanut oikein käydä. Sammuipa taas uudestaan ja hehkuttelin lisää ja starttasin tulille, nyt kävi jo hieman paremmin mutta ei oikein halunnut kierroksia ottaa ja savutus oli melkoista tosin enempi vaaleaa. AUtoon on laitettu hehkutus napille koska on kuulema se rele hajonnut, no kokeilin hehkuttaa lisää ja kas sehän alkoi elää kunnolla. Eli onko mahdollisesti hehkuissa vähän kuolemisen merkkejä, vai voisikohan olla dieselissä syy koska taitaa olla kesälaatua. Kone kun lämpeni kunnolla niin mitään ongelmaa ei ilmennyt, katsastukseen kun olin matkalla niin piti käydä lämmittämässä oikein kunnolla. AUttakaapas tietämätöntä. Niin ja läpi meni katsastuksesta, aluksi päästöt kummitteli mutta oli sit kuitenkin kohdillaan. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |