Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 2,4TD
Kait tuo vetää mitä vaan mutta muut paikat poikii.
Joskus YK-joukoissa oli murheita noiden sokkien kanssa, muistaakseni 1500kg laskettu noille kestoa ja auton omapaino jossain 2250kg nurkilla niin eihän se kestä kun kiinni jää.
Kempillä tai polttomoottorihitsillä korjattiin ja alko kestämään.
Mielestäni ei ole ongelma jos hitsaa ja käyttää ohkaisempaa vaijeria niin silloin se vaijeri on sulake mikä antaa periksi ensin, helpompaa "korjata" paikanpäällä jos on kurassa akseleita myöten kun vaihdella sitä hiltin naulaa.
Aika helpolla noi vaijerit sai poikki kun pikkujokien yli vissailtiin tuolla jossain silloin joskus 
|
juu ja ristikon vaihto on helvetin helppo homma kun on hitsannu sen kiinni
ittelä on m5 10.9 osakierteinen murtopultti 10mm naru katkeaa enne kuin pultti
mikäli kartaanissa on väljää niinkun niissä yleensä on niin se on syyllinen suurimpaan osaan pultien katkeamiseen