Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 2,4TD
Letkussa kulkee paine ja kiihdytyksessä sitten pitäs toimia niin että se kara liikkuu ja säännöstelee ahdonalaista ruokaa.
Tuolla pajalla sanoivat että ensimmäiseksi saa kyniä pois tuollaisen virityksen, kansi vaihtoon ja manuaalisella ruuvilla säätö.
Samoin nuo rajoittimet poistivat.
Rosterista jos teet pakoputken saattaa vaatia jonkun joustopalan pakosarja liki, elää kuitenkin aina rajusti.
|
Mikähän paja ollut kyseessä. saa tuolla amisvirityksellä kyllä savua aikaan jossiitä tykkää, ja kulutusta kokorahan edestä. Se ahdonalainen syöttö siinä päällä tarkoittaa juuri sitä mikä sen nimi on. eli letkussa on ahtopaine, joka noustessa voittaa jousen voiman ja painaa karaa alaspäin jolloin siellä oleva rajoitintappi mahtuu menemään syvemmälle antaen lisää syöttöä. ensimmöiseksi kannattaa ehdä niin että hioo sitä uraa syvemmälle ja pyöräyttää karan syvin kohta eteenpäin autoa. 'sitten ottaa sen rajoitinrenkaan samalla pois. Ja jos auto savuttelee liikaa alhaalla ennen ahtoje nnousua, niin sitä kalvon alla olevaa jousta kannattaa kiriä, jolloin kalvon päälle tarvitsee enemmän painetta ennen syötön lisäystä. Itsellä se oli kohtuu kireällä sen takia että matkaajossa syötöt maltilliset. Paras viritys silti oli 12mm nestepää, ja tuo jäykempi jousi sinne kannen alle, sitten alkoi läjä jo liikkua ihan eri tahtiin. Tosin noepasti alkaa tuo orkkis kansi ahdistamaan..