![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() No kun tuolta pumpusta ei oikeen saa tyydyttävästi woimaa pihalle Mulla siis remmi... ahdot lähes tyhjäkäynnillä 0,4 bar, maksimin ollessa tällä välityksellä 0,6 bar . nyt säädöt tapissa ...taikka ilman tappia , koska säätöruuvi on tuhkakupissa. Seuraavaksi olisi aatoksia lähettää suuttimet ja pumppu pajalla , pyytää säädöt ilman mitään kompromisseja ... Mutta tuo bensakasi on helpoin tapa kasvattaa tehoa ...ja , tosiaan sen saattaa saada jopa leimattua ![]() Varmaankin tuolla turbolla tuo lisäsyöttö helpompi toteuttaa ( nää on siis oletuksia ...) Koska teho tulee enempi "piikillä" korkeimmilla kierroksilla ... Mun mielestä aina kannattaa yrittää ...mulla ainakin aluksi unohtui tuo jakolootan välittäminen , koska voimaa tuli lisää alarekisteriin kyllä maireasti !!! Jopa 35-tuumasilla voi maantiellä käyttää vitos-vaihdetta ...ilman välityksien rukkaamista .Nyt on sitten mieli muuttunut , tekis mieli tuplajakista ...
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ne yskivät V8:t joutaa sulatukseen ![]()
__________________
- eskimo kaenuusta |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Niin kun aikaisemmin kirjoitin ...auto piti pystyä leimaamaan vaparina
Reilulla modifikaatiolla kyllä pumpusta tullaa saamaan tehoa pihalle , mutta "kevyttä virittämistä kotikonstein" ja tuon pumpun yhdistäminen on mahdotonta ... No , kerro lisää tuosta "hammastangon" maksimoinnista ? |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Nii ja tuon säätötankohomman onnistuminen kait riippuu siitä mihin ne sääädöt on tehtaalla osunu eli onko siellä reserviä vai ei. Vissiin tai ehkä tai jotain....Ite taisin joskus kokeilla sitä mutta en saanu siitä yhtään enempää irti, enkä muista miten sitä tuli silloin turattua mutta hitonkaan hyötyä ei ollut. Ootko tiukannu sitä kalvon jousta???
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kierroksen rajoitinhan alkaa pienentämään syöttöä jo parintonnin jälkeen, eli sieltä saa kakkua kierroksille kunhan muistaa ruuvata katsastukseen takaisin. Kaasuläpän yläpuolella oleva alipaine nippa pitää muistaa kääntää 180astetta, ilman kääntöä kone ei vedä kunnolla kierroksilla turbotuksen jälkeen. Kalvon etupuolelle menevään alipaineletkuun voi tehdä pikku reijän jolla saa herkkyyttä lisää. Liian isolla reijällä koneesta tulee lähinnä hysteerinen
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Joo , mulla halkes tuo kalvon etupuolelle menevä letku koeajolla ...tultiin tallille melko haippakkaa siis täyskaasulla
![]() Parimillistä reikää testasin , mutta se sai aikaan lähinnä liikaa herkkyyttä ( en siis tykkää ajaa esim. 61:llä ) Kalvon vaihdon jälkeen laitoin jousta kireemmälle ...mutta vaikutusta ei kyllä paljoa ollut .Tais jäädä kiristys vajaaksi Mutta onneksi kaikki ei ole liian helppoa tai valmiiksi tehtyä ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
kulutus | wuntzikka | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 19.03.2011 23:23 |
Nissanin kulutus? | nassin | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 13.10.2007 10:45 |
Kulutus kuriin... | Reetu | Linkit | 1 | 13.09.2007 22:37 |
rokin kulutus | pasi1 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 28.01.2007 14:54 |
LJ:n kulutus | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 17.05.2005 07:53 |