Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX
Toi sun kuvalinkkis ei aukee ainakaa mulla. Mut Jokatapauksessa kannattaa koko perämötikkä pudottaa irti. Vetoakseleita ei tarvi kokonaan ottaa pois kun irrottaa ne kuus pulttia (14mm kanta) siitä perän kyljestä ni murikka mahtuu välistä alas. Ja kannattaa tosiaan vaihtaa ne molemmat vetopyörät kun ovat hiottu keskenään joten periaatteessa ei isovetopyörä sovi mistään muusta. Ihmetyttää mikä on rikkonu ne ylipäätään ku ei ole kovin yleistä et hajoavat. Ettei vaan olis pinionin laakeri loppu? Saattaa olla aiheellista laakeroida koko perä ja uudet välitykset jokatapauksessa ja jo vielä sen lukon laittaa ni ei oo enää kovin halpaa. Välityksiä saa jenkeistä alk. 200$ ja laakeri satsi saman verran ja ARB lukot on siinä tonnin hujakoilla. Ja simmaus työt päälle. Eli käytetty ehjä perä olis edukkainta,ne liikkuu jossain alk. 200€ kantturoissa.
|
Kiitoksia näistä vastauksista.
Toi kuvan perä siis on se mun perä aukinaisena

siinä toisessa kuvassa näkyy vaan ne kaks paskana olevaa ratasta tai siis kun niistä on ne palaset lähteny