Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.10.2012, 21:47
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.245
Perusasetus

Ei o paha.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mau573 Näytä viesti


tuosta peräjutusta vielä että perä vuotaa punaisen nuolen osoittamasta välistä mihin pitäisi se stefa vaihtaa että miten se onnistuu kun akselit pitäisi saada vissiin pois
(vihreät nuolet)? Niin ja ei vissiin voi pelkästään tota sinisen nuolen osoittamaa ratasta vaihtaa?



http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=115517

tossa toi yks kohta mistä on noi kaks hampaan palasta lähteny ja sit on se kolmas vielä toisella puolella.


Miten toi paine-ilmalukko juttu että saako sellasta edes LN110:n etuperään? ja jos saa niin sillon vissiin tarveis olla kaikki rattaat kunnossa vai tuleeko sinne sitten uudet rattaat automaattisesti?
Toi sun kuvalinkkis ei aukee ainakaa mulla. Mut Jokatapauksessa kannattaa koko perämötikkä pudottaa irti. Vetoakseleita ei tarvi kokonaan ottaa pois kun irrottaa ne kuus pulttia (14mm kanta) siitä perän kyljestä ni murikka mahtuu välistä alas. Ja kannattaa tosiaan vaihtaa ne molemmat vetopyörät kun ovat hiottu keskenään joten periaatteessa ei isovetopyörä sovi mistään muusta. Ihmetyttää mikä on rikkonu ne ylipäätään ku ei ole kovin yleistä et hajoavat. Ettei vaan olis pinionin laakeri loppu? Saattaa olla aiheellista laakeroida koko perä ja uudet välitykset jokatapauksessa ja jo vielä sen lukon laittaa ni ei oo enää kovin halpaa. Välityksiä saa jenkeistä alk. 200$ ja laakeri satsi saman verran ja ARB lukot on siinä tonnin hujakoilla. Ja simmaus työt päälle. Eli käytetty ehjä perä olis edukkainta,ne liikkuu jossain alk. 200€ kantturoissa.

__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.10.2012, 23:21
mau573:n Avatar
mau573 mau573 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.10.11
Sijainti: Masku
Viestit: 133
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Toi sun kuvalinkkis ei aukee ainakaa mulla. Mut Jokatapauksessa kannattaa koko perämötikkä pudottaa irti. Vetoakseleita ei tarvi kokonaan ottaa pois kun irrottaa ne kuus pulttia (14mm kanta) siitä perän kyljestä ni murikka mahtuu välistä alas. Ja kannattaa tosiaan vaihtaa ne molemmat vetopyörät kun ovat hiottu keskenään joten periaatteessa ei isovetopyörä sovi mistään muusta. Ihmetyttää mikä on rikkonu ne ylipäätään ku ei ole kovin yleistä et hajoavat. Ettei vaan olis pinionin laakeri loppu? Saattaa olla aiheellista laakeroida koko perä ja uudet välitykset jokatapauksessa ja jo vielä sen lukon laittaa ni ei oo enää kovin halpaa. Välityksiä saa jenkeistä alk. 200$ ja laakeri satsi saman verran ja ARB lukot on siinä tonnin hujakoilla. Ja simmaus työt päälle. Eli käytetty ehjä perä olis edukkainta,ne liikkuu jossain alk. 200€ kantturoissa.
Kiitoksia näistä vastauksista.
Toi kuvan perä siis on se mun perä aukinaisena
siinä toisessa kuvassa näkyy vaan ne kaks paskana olevaa ratasta tai siis kun niistä on ne palaset lähteny
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? henteri Tekniikka & Jutustelu 20 02.03.2008 20:02
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? -Ville- Tekniikka & Jutustelu 8 20.02.2008 21:15
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? Jari_M Tekniikka & Jutustelu 2 23.05.2007 20:24
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! A45 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 25.04.2006 18:14
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? Tekniikka & Jutustelu 7 03.12.2004 21:34


Sivu luotu: 03:50 (GMT +2).