Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mau573
Nyt olisi tiukkoja kysymyksiä viisaimmille.
Omasta LN110 luxista etuperään tarveis stefat vaihtaa niin millä vetarit lähtee irti kun
perä on auki etuosastaan ja mitään seegereitä tai muita ei näy millä vetarit olis kiinni että
onko jollain tietoa/kokemuksia tai räjäytys kuvaa?
Räjäytys kuva olis kyllä parhain.
Ja sellainen vielä että kun siitä isoimmasta rattaasta on kolmesta hampaasta on lähtenyt
palanen niin mistä mahtais saada uuden?
|
Eli sulla on etukoppa auki nyt? Noei siel mitään oo,ne kuus pulttia siit sisemmän murroksen laipasta pois ja sit koko murikka pois. Sit kartaani tietty irti ja vakaaja joutaa olemaan paikallaan,sit vetarin tumpit lähtee ihan vetämällä ulos,en muista pitempää puolta ulkoo mut joutunee kuitenki ottaa sen akseliputken pätkän pois ni samalla se stefa sielt näkyy. Sit kannattaa kattoo se välitys mikä siin on,tyyppi kilves on akselikoodi ja se ilmasee välityksen. Jos ei löydä sitä välitys tulkkaus taulukkoo ni ottaa koko litanian siit tyyppikilvest ja soittaa toyota infoon ni ne kertoo mikä välitys siin peräs on. Se on dieseleis yleensä 4.30 ja joskus 4.56 ja sit vaan käytettyy ehjää perää metsästämään,vetopyörät on aina pareittain et pelkän aurinkopyörän vaihtaminen ei oikeen toimi. Eli koko perä uus.