Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 04.10.2012, 13:53
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.133
Perusasetus

Turbokikkailujen aikana tuli tutkittua asiaa, Neulaventtiilit pystyy poraamaan isommiksi tai ostamaan valmiit isommat (muistaakseni aika hintavat)
Myös ohentamalla ja lyhentämällä kohon neulaa saa rikkaammalle täyskaasulla.
Eli melkein kuin virittäisi 2-tahtista

Tuolla noita ohjeita:

http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?f=15&t=6249
__________________
www.classicjeepparts.com
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään zenith srömberg huolto&säätö ohjeet ventora O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 05.06.2010 20:15
Ostettu: Zenith 36IV kaasari Niko O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 21.11.2007 19:34
Range Roverin Zenith-Strömberg Q&A ZeiZei Tekniikka & Jutustelu 24 24.05.2007 05:46
O: Zenith-Strömppä 150 CD blazoffer O/M/V Muut 2 29.11.2005 17:30
zenith strömberg (175cd) apuva jnu Tekniikka & Jutustelu 6 23.03.2005 10:33


Sivu luotu: 14:38 (GMT +2).