Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 02.10.2012, 14:04
Matti- Matti- ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 07.07.11
Sijainti: Lappi, Suomi
Viestit: 26
Wink

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
-> Joko pitää tyytyä vanhempaan, tai sitten ei ole molemmissa perissä kytkettäviä lukkoja, tai sitten tarvike lukot?
Niin no vakionahan lukot on vähissä, Toyotissa 61 ja 80 sarjan suomiautoissa on molemmat ja G mersussa. Jos on tuontiauto, niin kannattaa tarkistaa, ei Toyotissakaan maailmalla ole lukot olleet vakiona joka paikassa.

Muttei kannata älyttömästi ylihintaa vanhasta autosta pelkän lukon takia maksaa. Voihan siihen uudemman auton hintaan laskea sen lukkojen hinnan päälle. Esim. Toyotassa (90 sarjalainen) ja Mitsuissa oli kuitenkin lukko takana vakiona tuon ikäissä autoissa. Hyvä etulukko, jos sen välttämättä haluaa maksaisi tällöin tonnin siihen lisää.

Ruostehommiahan noissa vanhemmissa on, alkaa niitä kyllä varmasti olla jo 90 luvun puolivälinkin autoissa. Varustelussa uudemmat parempia ja mukavampia, mutta vanhemmat varmasti halvempia ja yksinkertaisempia korjata.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Outoja ominaisuuksia Lantikassa.. timor Tekniikka & Jutustelu 3 20.11.2007 23:30
PUTKEN OMINAISUUKSIA bono Bullshit 0 24.11.2002 15:25


Sivu luotu: 14:22 (GMT +2).