T-176 lootasta t-177 loota modifikaatio. Järkeä? 3.52 vs 3.82 ykkönen ja pakki. Eniten harmaita hiuksia aiheutti noi lukite renkaat, kai tohonkin joku oma työkalu olisi ollut. Ja neulalaakereitten paikallaan pysymisestä: tehtaan ohjeissa neuvotaan älä käytä missään nimessä alustarasvaa, tukkii öljykanavat, käytä petroleum jellyä. Ameerikan autokorjaamoon hakeen tuota ihme tököttiä; "ei oo, me tavattu käyttää alustarasvaa". Selkee eli alustarasvaa siis.

Rattaiden vaihtoa..

Laatikon etupäästä stefa paskana -> öljyä kytkimelle -> kytkinlevy paskaksi.

Siirtäjät melko kuluneet, jää helposti ns vaihde silmään.
Turaoffissa kuumakäynnistysongelmat rupes risoon, suunnistusläppärissä mokkulalla youtuubiin ni sieltähän ne neuvot kaikkeen löytyy:
http://www.youtube.com/watch?v=ge-mIk6nEYQ helpotti hieman oireita.
Pahoissa paikoissa ristiriipunnassa ja nostettaessa jostain kulmasta maastotunkilla autoa, häviää kytkin kokonaan ja veto lakkaa.
Mekaanisen kytkimen tilalle hydraulista tahi vaijeria, kuvia valmiista toteutuksesta cherokeeseen kellään?