Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 19.09.2012, 21:07
mjoona:n Avatar
mjoona mjoona ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.09
Sijainti: Sastamala
Viestit: 495
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja fj40 Näytä viesti
kaikkein nopein tapa mielestäni olisi ottaa napalukon kansi auki sokka pois, pallon tiivisteet irti, olkavarsi pois ja koko möykky käsissä hetkessä.
alempaan olkalaakerin pultteihin ei tarvi koskea.
Samaa mieltä! Noi tiivisteet ei nyt niin paljoa maksa, etteikö kannattaisi samalla vaivalla vaihtaa. Itselläni on pysynyt Tamgearssin sarjalla tiiviinä jo yli vuoden, joskaan en ole kyllä avannutkaan ja katsonut mitä sisällä on tällä hetkellä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Wranglerin taka-akselin stefojen vaihto panzer Tekniikka & Jutustelu 5 02.09.2010 16:10
Patrol GR olka-akselin laakerien vaihto OutOnPatrol Tekniikka & Jutustelu 0 31.03.2009 09:58
Rangen nokka-akselin vaihto janiojan Tekniikka & Jutustelu 11 18.01.2007 12:22
Pajeroon taka akselin vaihto Micco Tekniikka & Jutustelu 2 08.08.2005 19:35
akselin vaihto Nissaniin krisu Tekniikka & Jutustelu 4 08.08.2005 08:16


Sivu luotu: 22:04 (GMT +2).