Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.01.2007, 22:44
janiojan:n Avatar
janiojan janiojan ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 180
Perusasetus

Rangen nokka-akselin vaihto


Mites paha homma tuo nokka-akselin vaihto on? Löytyykö jostain ohjeita? Ainakin tuolta Englannista löytyis edullisesti remppaan osia. Ja mitenkähän tuon kuluneen nokka-akselin voisi todentaa, muutakuin ottamalla sen pois? Juttu alkoi siitä, kun vm.-89 Rangen 8. sylinteri pimeni. Auto toimi ihan moitteetta, mutta seuraavan kerran kun käynnistin, niin huomasin yhden sylinterin olevan poissa pelistä. Täällä vähän infoa mitä olen tutkaillut http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=33636
Ruiskun suutin kai toimii. Ainakin sinne virtaa menee ja kädellä tuntuu pientä "naksutusta" suuttimesta kun auto käy. Vai voiko se vain yksinkertaisesti olla tukkeutunut?
Noh, kiitos etukäteen! Täytyy varmaan harkita pajalle vientiä...

T: Jani

__________________
Jeep, love of my life!

Jeep Wrangler 4.0 HO
Jeep Commander 3.0 CRD
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeroon taka akselin vaihto Micco Tekniikka & Jutustelu 2 08.08.2005 19:35
akselin vaihto Nissaniin krisu Tekniikka & Jutustelu 4 08.08.2005 08:16
Rangen nokka-akselin pään pultin momentti? rangemies Tekniikka & Jutustelu 2 01.06.2005 20:05
Range Roverin nokka-akselin laakereiden vaihto Tekniikka & Jutustelu 4 01.05.2005 16:53
Nokka-akselin asteet jst-10 Vuosimallit 1984-1996 2 04.01.2004 20:28


Sivu luotu: 04:25 (GMT +2).