![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() ja voihan sen katkoksen liimata vaikka jollain jos tuntuu että ei pidä muuten. tungettiin yhteen hjn akseliin tuplana vanhat kumirenkaat ja huovat. pysynyt mössöt sisällä yllättävän hyvin...
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
meillä sieltä puskee ulos peräöljyn hajuista töhröä... olikos vetarilla akseliputkessa joku stefa kans, vai pelkkä holkki ?
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#3
|
||||
|
||||
![]()
On siellä stefa, eikä sieltä peräöljyä tule, jollei se jo falskaa. Sen vaihtamiseksi tarvii sitte ottaa ne olkalakerit auki, ja vetää vetari pihalle. Muuten ihan simppeli vaihdettava.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Eihän tars, vetari mahtuu pois kääntömalja paikoillaan
__________________
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
#5
|
||||
|
||||
![]()
noni, hommahan alkaa selvitä...
viel ku joku kertoo sen olkalaakereista irtoamisen, vaikkapa kuvina niin täähän on tekemistä vaille valmis ![]()
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#6
|
||||
|
||||
![]()
napalukon kansi auki ja murroksen päästä sokka pois. sitten sen kääntöpään takaa ne pikkupultit pois mikkä pitää niitä pellejä ja huopia paikoillaan. sitten ku irrottaa alhaalta ne 4 pulttia ja naputtelee sen lätkän irti niin ymmärtääkseni sen navan pitäis lähtee siitä akselilta vähän ylöspäin muljauttaen.
kääntövarsi saattaa olla kireessä jos ne kartioprikat on ruostunut kunnolla, mutta se lähtee yleensä ku antaa kääntövarrelle vasaraa niin pirusti joka suunnasta ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Nii eli jos ei haittaa se et poikkasee sen huovan ja kumilirputtimen, ni niihin
olkalaakereihin ei tarvi koskee ollenkaan koska sen vetarin stefan saa vaihdettua ilman maljan irrotusta. Oltzin linkis oli hyvät kuvat vetarin irrotukseen et saa sen stefan vaihdettuu.
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ainiin tämäkin, tuolla ylläolevalla ohjeella tää hoitui aika kivuitta, samalla meni paikalleen uus stefa vuodot hallinnassa, tosin tais olla vuodon syy hiukan toisalla, eli kääntöpäähän joskus lisätty peräöljy - stefa oli ehjä ennestään
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Stefa heti murroksen takana...
Edittiä:....Muut kerkeski jo....... Viimeksi muokannut Maajussi : 19.09.2012 19:55 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Wranglerin taka-akselin stefojen vaihto | panzer | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.09.2010 16:10 |
Patrol GR olka-akselin laakerien vaihto | OutOnPatrol | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 31.03.2009 09:58 |
Rangen nokka-akselin vaihto | janiojan | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 18.01.2007 12:22 |
Pajeroon taka akselin vaihto | Micco | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 08.08.2005 19:35 |
akselin vaihto Nissaniin | krisu | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 08.08.2005 08:16 |