Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.09.2012, 15:28
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.015
Perusasetus

ProModi Suzuki käytetty vaakalla paikallisella katsastuskonttorilla

Etuakselipaino 750kg
Taka-akselipaino 670kg
Kokonaispaino 1420kg

Kokonaispaino norsun luokkaa,mutta aivan liian takapainoinen trial autoksi.Tuohon kun vielä lisää ukkojen painon akselivälin takapuolelle.
Tulevaa tekniikkaa saa kyllä näköjään reilusti siirtää eteenpäin

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.09.2012, 16:11
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.334
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Racingrabbit Näytä viesti
ProModi Suzuki käytetty vaakalla paikallisella katsastuskonttorilla

Etuakselipaino 750kg
Taka-akselipaino 670kg
Kokonaispaino 1420kg

Kokonaispaino norsun luokkaa,mutta aivan liian takapainoinen trial autoksi.Tuohon kun vielä lisää ukkojen painon akselivälin takapuolelle.
Tulevaa tekniikkaa saa kyllä näköjään reilusti siirtää eteenpäin
Tuo kuulosti erikoiselta minun korvaan. Reilu etupainoisuus auttaa toki nousuissa, mutta eikö se tee jyrkemmistä laskuista "volvomaisia"? Eli takapyörät ilmassa.

Joko tuleva tekniikkaa on tiedossa, ja onko tieto julkaisu kelpoista?

PS: Oliko noi vanteet ok?

Viimeksi muokannut sisua45 : 13.09.2012 16:14
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.09.2012, 17:51
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.015
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Tuo kuulosti erikoiselta minun korvaan. Reilu etupainoisuus auttaa toki nousuissa, mutta eikö se tee jyrkemmistä laskuista "volvomaisia"? Eli takapyörät ilmassa.

Joko tuleva tekniikkaa on tiedossa, ja onko tieto julkaisu kelpoista?

PS: Oliko noi vanteet ok?

Tuo nykyinen painojakauma tuo enemmän ongelmia nousuissa kun mitä keulapainoisuus toisi laskuissa.Kaikki paino siirtyy nyt takapyörille ja etupää ei vedä yhtään.

Tekniikkasuunnitelmat muuttuu päivittäin.Tänään suunniteltu volkkarin 1.9 TDi tekniikkaa yhtenä vaihtoehtona.

Vanteet ok

Viimeksi muokannut Racingrabbit : 13.09.2012 20:37
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.09.2012, 20:07
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Tuota, miten lyhyt voi olla lyhyt takakardaani? Ja milläs korkeudella volvossa noinniinku orkkisena olikaan toi kardaanin lähtö?
Tällä hetkellä laipasta laippaan 36,5cm, mut pitää rakentaa vielä vähä lyhkäsempi, ja koittaa saaha linjattua suorempaan. Mut jokatapauksessa joutuu vähä laajentamaan liikeratoja noista volvon orkkisristikoista vingun kanssa... Tuleekohan tuosta vielä ongelmia?
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	009.jpg‎
Views:	503
Size:	94,6 Kt
ID:	29627   Click image for larger version

Name:	010.jpg‎
Views:	487
Size:	94,5 Kt
ID:	29628   Click image for larger version

Name:	012.jpg‎
Views:	487
Size:	94,6 Kt
ID:	29629   Click image for larger version

Name:	013.jpg‎
Views:	450
Size:	95,1 Kt
ID:	29630  
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.09.2012, 20:34
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.829
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipo Näytä viesti
Tuota, miten lyhyt voi olla lyhyt takakardaani? Ja milläs korkeudella volvossa noinniinku orkkisena olikaan toi kardaanin lähtö?
Tällä hetkellä laipasta laippaan 36,5cm, mut pitää rakentaa vielä vähä lyhkäsempi, ja koittaa saaha linjattua suorempaan. Mut jokatapauksessa joutuu vähä laajentamaan liikeratoja noista volvon orkkisristikoista vingun kanssa... Tuleekohan tuosta vielä ongelmia?
Teron ja kaken haisuli mäyris syö noita lyhkäisiä kardaaneja aika paljon. Keski akselin ulos joustoa kannattaa rajoittaa reilusti.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.09.2012, 21:11
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.133
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipo Näytä viesti
Tuota, miten lyhyt voi olla lyhyt takakardaani? Ja milläs korkeudella volvossa noinniinku orkkisena olikaan toi kardaanin lähtö?
Tällä hetkellä laipasta laippaan 36,5cm, mut pitää rakentaa vielä vähä lyhkäsempi, ja koittaa saaha linjattua suorempaan. Mut jokatapauksessa joutuu vähä laajentamaan liikeratoja noista volvon orkkisristikoista vingun kanssa... Tuleekohan tuosta vielä ongelmia?

Mitä jos muuttaisi tuon samanlaiseksi kuin ex. "Sixpackissa" ja nykyisessä "Tuhatjalkaisessa", Eli veto menisi ekaksi taka-akselille ja siitä keskiakselille. Oliskohan Jytyllä tai Simpalla tai KooPeella kuvia että miten se oli toteutettu?
__________________
www.classicjeepparts.com
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 13.09.2012, 21:53
Maajussi:n Avatar
Maajussi Maajussi ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 14.03.06
Sijainti: Los Kärköläs, .
Viestit: 914
Perusasetus

kartaani kertaa jortaani


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeeper Näytä viesti
Mitä jos muuttaisi tuon samanlaiseksi kuin ex. "Sixpackissa" ja nykyisessä "Tuhatjalkaisessa", Eli veto menisi ekaksi taka-akselille ja siitä keskiakselille. Oliskohan Jytyllä tai Simpalla tai KooPeella kuvia että miten se oli toteutettu?
Mikjussilla oli kuva mun omistuksen ajoilta sixpackin kardaani helvetist...

http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=13588
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 13.09.2012, 22:26
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Joo, tänään tallissa tuota kardaania paikalleen askarrellessa jo aattelin, notta vitut, onhan tää jo pitkän aikaa sitten karannu lapasesta, sama kait se ois heittää akseliflipit ja tuoda tuota patrollin tekniikkaa vielä enempi taaksepäin.

Akseliväliä en aatellu lyhentää, mut samahan tuo ois tehdä keskimoottorimäyris, kun on ressukka muutenkin kovin etupainoinen.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
parturissa tapahtuu SAMROCK Chit-Chat 9 10.09.2007 18:10
kärkölässä tapahtuu.. toyota4x4 Chit-Chat 15 15.04.2007 11:11
Kilvetön mopo tallissa? Oonko rikollinen? kokkolanpoika Chit-Chat 14 12.12.2006 20:42
NHL:ssä tapahtuu.. SamppaFIN Jääkiekko 3 05.05.2004 14:56
NHL:ssä tapahtuu SamppaFIN Jääkiekko 4 12.05.2003 12:27


Sivu luotu: 11:33 (GMT +2).