Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1101  
Vanha 07.09.2012, 20:15
nappeli nappeli ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 14.06.11
Sijainti: Mäntyharju
Viestit: 10
Perusasetus

No jos tähän 2l:n pumppuun laittaisi esim 12mm nestepään niin saako sen menemään savutuksesta sitten läpi jos kiertää ruuvia pienemmälle.
Ja vaikuttaako se nestepään vaihto sitten mitenkään tyhjäkäyntiin kun nyt tuntuu olevan ongelma se että kun syöttö ruuvia on veivattu niin meinaa vähän tyhjäkäynti nousta turhan korkeaksi ja
säätö varat loppua sen suhteen.
Vastaa lainaten
  #1102  
Vanha 07.09.2012, 20:43
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.245
Perusasetus

Loppuu ku loppuu.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nappeli Näytä viesti
No jos tähän 2l:n pumppuun laittaisi esim 12mm nestepään niin saako sen menemään savutuksesta sitten läpi jos kiertää ruuvia pienemmälle.
Ja vaikuttaako se nestepään vaihto sitten mitenkään tyhjäkäyntiin kun nyt tuntuu olevan ongelma se että kun syöttö ruuvia on veivattu niin meinaa vähän tyhjäkäynti nousta turhan korkeaksi ja
säätö varat loppua sen suhteen.
En laittas kyllä ahtamattoman pumppuun paljo rahaa kiinni..mut kun säädöt loppuu ni loppuu,syöttöä ei voi lisätä enempää jos tyhjäkäynnin säätö ei riitä. Sekä isomman että vakio pumpun kanssa tulee vaikeuksia päästöjen kanssa mut ruuvaa vaan syöttöä pienemmälle ni silleen se. Ongelma on ahtamattoman pumpun kanssa vaan se et joutuu kiertään perussyötön niin isolle et sauhua tulee ku taikurin teltasta ja kiihdyttäessä ahdin ei oikeen tykkää herätä kun käy liian paksulla. Eli savua tulee vähemmän ja tehoa enemmän kun laittaa sen säätimellisen pumpun. Se mahtumis ongelma on sen pumpun kanssa kun ottaa imusarjaan kiinni mut se ratkeaa kun laittaa ahdetun imusarjan jonka saa 10€ hintaan vaikkapa minulta.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
  #1103  
Vanha 08.09.2012, 12:39
Viltsu:n Avatar
Viltsu Viltsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 28.08.06
Sijainti: Janakkala, Finland
Viestit: 274
Perusasetus

Sähkö ongelmaa...


Eli tilanne on tämä, asensin välijäähyä ja kävi pieni työtapaturma, porasin syylärin edessä olevasta palkista läpi ja siina samalla siitä johto nipusta... No laturi olikin mykkä jo ennen tätä mutta nyt mittaristossa ei pala kun latauksen merkkivalo eikä mitään muita valoja. No tää varmaan korjaantuu laturin vaihdolla, uusi jo tilattu mutta tuon poraamisen jälkeen ei enään starttaa...! voiko toi laturin hajoaminen vaikuttaa starttiin? (kaikki poikki menneet johdot on korjattu ja on oikein päin.) Kysyy epätietoinen hämeestä...
Vastaa lainaten
  #1104  
Vanha 08.09.2012, 15:38
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viltsu Näytä viesti
Eli tilanne on tämä, asensin välijäähyä ja kävi pieni työtapaturma, porasin syylärin edessä olevasta palkista läpi ja siina samalla siitä johto nipusta... No laturi olikin mykkä jo ennen tätä mutta nyt mittaristossa ei pala kun latauksen merkkivalo eikä mitään muita valoja. No tää varmaan korjaantuu laturin vaihdolla, uusi jo tilattu mutta tuon poraamisen jälkeen ei enään starttaa...! voiko toi laturin hajoaminen vaikuttaa starttiin? (kaikki poikki menneet johdot on korjattu ja on oikein päin.) Kysyy epätietoinen hämeestä...
Katsoitko sulakkeet ?
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #1105  
Vanha 08.09.2012, 20:09
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

Jos sulakkeet on ehjät ni tarkista ne liitokset viel. Ja voit koittaa sinne startin herätteeseen syöttää suoraan virtaa ni saa ainakin sen elininoituu.
Vastaa lainaten
  #1106  
Vanha 09.09.2012, 21:34
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Question

takaperä lämpenee


ajelin Hilmalla 1,5 h yhtenmenoon n. 80:ä ja mielenkiinnosta kokeilin tuota takaperän sitä osaa joka ulkonee kardaanin suuntaan ja johon kardaanin pyörittämä akseli on laakeroitu. Tuntui heti ajon jälkeen lämpimältä, muu osa perästä oli huomattavasti viileämpi, alaosa (öljytila) lämpimin. Onko laakerivika vai annetaanko vaan olla kun ei kuulu ääntä eikä savua?
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #1107  
Vanha 10.09.2012, 06:49
PeteTurku:n Avatar
PeteTurku PeteTurku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.09.04
Sijainti: Turkku, Finland.
Viestit: 1.869
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma Näytä viesti
ajelin Hilmalla 1,5 h yhtenmenoon n. 80:ä ja mielenkiinnosta kokeilin tuota takaperän sitä osaa joka ulkonee kardaanin suuntaan ja johon kardaanin pyörittämä akseli on laakeroitu. Tuntui heti ajon jälkeen lämpimältä, muu osa perästä oli huomattavasti viileämpi, alaosa (öljytila) lämpimin. Onko laakerivika vai annetaanko vaan olla kun ei kuulu ääntä eikä savua?
Onkohan öljyä riittävästi?
__________________
Ai mää vai Turuust?



https://instagram.com/harborcruisers...d=YmMyMTA2M2Y=
Vastaa lainaten
  #1108  
Vanha 10.09.2012, 16:27
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PeteTurku Näytä viesti
Onkohan öljyä riittävästi?
Luulis olevan kun vajaa 700 km sitten vaihdettiin uudet ja täyteen tuli tuo öljytila kun vierestä kattelin. Laakerinvika tai sitten vaan ominaisuus ?
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #1109  
Vanha 10.09.2012, 19:23
rinpula rinpula ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 02.05.12
Sijainti: taivalkoski
Viestit: 11
Perusasetus

hiluksin lataus ongelma


nojjoo elikkäs ois ln110 hilux vm.94 2.4:lla konneella ja jottai hämminkiä on tuon lattauksen kans, mutta ku on vähä käretön olo ku laturi vaihettu akut vaihettu ja ei tunnosta lattaavan.vai oisko sittenkin joku josta yön aikana purkaa akun tyhjäksi? kuitenni soitin ja kaikki sammuu kun virrat katkasee,että tiijjäppä sitten.
Vastaa lainaten
  #1110  
Vanha 10.09.2012, 20:24
rinpula rinpula ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 02.05.12
Sijainti: taivalkoski
Viestit: 11
Perusasetus

ja sitten..


ja joo tuli vielä mieleen että oisko mistää saatavilla tuon ikäseen hiluksiin lavaa tai lavan sivupeltejä ku meinaa ne sivu pelllit olla aika eläneet. passaisko pykälää uudemmasta korimallista pikku vaivalla lava tuohon -94vm.?
Vastaa lainaten
  #1111  
Vanha 10.09.2012, 20:33
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Smile

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rinpula Näytä viesti
ja joo tuli vielä mieleen että oisko mistää saatavilla tuon ikäseen hiluksiin lavaa tai lavan sivupeltejä ku meinaa ne sivu pelllit olla aika eläneet. passaisko pykälää uudemmasta korimallista pikku vaivalla lava tuohon -94vm.?
keltaisesta pörssistä tai sitten autovaraosa, romuttamoilta löytyy, googlaa hilux varaosat
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #1112  
Vanha 10.09.2012, 20:41
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rinpula Näytä viesti
nojjoo elikkäs ois ln110 hilux vm.94 2.4:lla konneella ja jottai hämminkiä on tuon lattauksen kans, mutta ku on vähä käretön olo ku laturi vaihettu akut vaihettu ja ei tunnosta lattaavan.vai oisko sittenkin joku josta yön aikana purkaa akun tyhjäksi? kuitenni soitin ja kaikki sammuu kun virrat katkasee,että tiijjäppä sitten.
kiesus kun vetää vaikeaksi noilla tiedoilla vianhaku. Onko sulla yleismittaria? Jos on, niin laita hiluxi tulille ja mittaa akkujen napajännite. Pitäisi olla hiukan kaasuttaessa jossain 13... 14,4 V paikkeilla. Jos jää jonnekin alle 12 V niin sit ei lataa. Täysi akku näyttää 12,85V kun on ollut jonkun aikaa levossa, puolillaan olevassakin on 12,5 V. Jos epäilet että purkaa yöllä, niin mittaa jännite illalla ja mittaa uudestaan aamulla.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #1113  
Vanha 10.09.2012, 22:56
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma Näytä viesti
Luulis olevan kun vajaa 700 km sitten vaihdettiin uudet ja täyteen tuli tuo öljytila kun vierestä kattelin. Laakerinvika tai sitten vaan ominaisuus ?
Hypoidipyörästön ominaisuus.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
  #1114  
Vanha 11.09.2012, 17:22
rinpula rinpula ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 02.05.12
Sijainti: taivalkoski
Viestit: 11
Perusasetus

joo mittaelin tuossa nyt tuota lataus puolta ja jossain 2000 kierroksen paikkeilla valot päällä kipusi lataus hitaasti sinne 13,5 ja tyhjäkäynnillä valot päällä latasi vain jotain 12,8 ja ilman valoja 13,8 että taitaa ihan normaalisti ladata vai kuinka? ja oli tosiaan yön laturissa että huomen aamulla taas kokkeilla että onko jostai purkanu akkua ja sitten alakaa syytä etsimään jostai muualta mikä aiheuttaa sen purkajan.mutta vielä painotan että lataus ei kivunnu yli neljäntoista että se hiukan ihmetyttää mutta akutkaan ei aivan pränikkä uusia ole,mutta käytössä ollu toisessa autossa ja ei mittää vikkaa ole niissä havaittu.
Vastaa lainaten
  #1115  
Vanha 11.09.2012, 18:25
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Smile

Lataustesti ja sen perusteella vastaus


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rinpula Näytä viesti
joo mittaelin tuossa nyt tuota lataus puolta ja jossain 2000 kierroksen paikkeilla valot päällä kipusi lataus hitaasti sinne 13,5 ja tyhjäkäynnillä valot päällä latasi vain jotain 12,8 ja ilman valoja 13,8 että taitaa ihan normaalisti ladata vai kuinka? ja oli tosiaan yön laturissa että huomen aamulla taas kokkeilla että onko jostai purkanu akkua ja sitten alakaa syytä etsimään jostai muualta mikä aiheuttaa sen purkajan.mutta vielä painotan että lataus ei kivunnu yli neljäntoista että se hiukan ihmetyttää mutta akutkaan ei aivan pränikkä uusia ole,mutta käytössä ollu toisessa autossa ja ei mittää vikkaa ole niissä havaittu.
Piti ihan mennä tekemään testi, jotta voi vastailla. Tässä testissä siis Hilux 1995 2,4D jossa normaali laturi, 2 auton omaa akkua + 70Ah vinssiakku rinnalla, joten ei ihan vakiotilanne. Vinssiakku on uusi. Kuitenkin sain seuraavat tulokset:

1. Auto seissyt 2 päivää, kone sammuksissa, ei mitään päällä: 12,60 V

2. Kone tyhjäkäynnille, ei valoja vain radio: nousi hissukseen 12,85 V:iin

3. Kone tyhjäkäynnillä, valot päälle: 12,45 V

4. Kone 1500-2000 kierrokseen (ei oo kl-mittaria): 14,3... 14,5 V

5. Kone 1500 - 2000 kierroksella ja valot päälle: 14,3... 14,5 V

Tossa noista akkujännitteistä lisää: http://www.miljoonalaatikko.com/doku.../lyijyakku.pdf

Tän perusteella voisi ehkä ajatella, että sun hilun latauspiirissä on jotain vikaa.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.

Viimeksi muokannut Porvoon Hilma : 11.09.2012 18:26 Perustelu: typo
Vastaa lainaten
  #1116  
Vanha 11.09.2012, 21:02
rinpula rinpula ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 02.05.12
Sijainti: taivalkoski
Viestit: 11
Perusasetus

no joo kyllä kait se on alettava kirurgiksi ja alettava tutkimaan missä vika mutta jos jollai sattunu olemaan saman tyyppisiä ongelmia niin ohjeita otetaan mielellään vastaan, ja kiitokset porvoon hilimalle ku jaksanu nähä vaivaa
Vastaa lainaten
  #1117  
Vanha 11.09.2012, 21:41
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Smile

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rinpula Näytä viesti
no joo kyllä kait se on alettava kirurgiksi ja alettava tutkimaan missä vika mutta jos jollai sattunu olemaan saman tyyppisiä ongelmia niin ohjeita otetaan mielellään vastaan, ja kiitokset porvoon hilimalle ku jaksanu nähä vaivaa
juu, eipä tuosta nyt vaivaa ollut. Maadoituksia voisi katella jos ois vaikka liitokset hapannu. Pulttiloita auki, rapsuttele pintoja, suihki WD40ää ja kiristä. Saattaisi selvitä tuo hiukan alhainen jännite latauksessa. Tarkista myös laturiin tulevan pikkuliittimen liitos. Akun napaliitokset oot varmaan jo herkistellyt ja rasvannut. Ei tee pahaa kattoa sulakkeetkaan, niin ei jää alkeisviat huomaamatta. Jos oot sähköistä ymmärtävää sorttia, niin netistä löytyy R22 koneellisen hilun huoltokirja ja siinä sähkökaavio. Voipi avittaa hiukka.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #1118  
Vanha 11.09.2012, 21:47
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Smile

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Hypoidipyörästön ominaisuus.
no hyvä, en ala separoimaan jordaania ja perää irti toisistaan, menkööt näin. Kiitos.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #1119  
Vanha 13.09.2012, 05:06
Mönkijäinen Mönkijäinen ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 05.07.12
Sijainti: Keminmaa
Viestit: 23
Perusasetus

kertokaapas asiasta enemmän tietävät että saako 110 hiluxiin sorvattua hj60/61 jousipakat taakse vai joutuuko rakentelemaan jousenkorvakot uusiksi?
Vastaa lainaten
  #1120  
Vanha 13.09.2012, 21:21
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.245
Perusasetus

Ei.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mönkijäinen Näytä viesti
kertokaapas asiasta enemmän tietävät että saako 110 hiluxiin sorvattua hj60/61 jousipakat taakse vai joutuuko rakentelemaan jousenkorvakot uusiksi?
No korvakot menis uusiks ja ei paranna joustoja mitenkään. Leimalla voi tulla hankaluuksia,sanoisin et ei maksa vaivaa. Jos haluaa rakentelemaan ruveta ni laittas kierrejouset ja tukivarret tai vaan uudet pakat esim. OME merkillä on hyviä. Hyvät pakat ei paljo kierrejousia häpeä varsinkin jos ei oo löylyä kovasti käytössä.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
  #1121  
Vanha 15.09.2012, 15:04
TeaM-PKR:n Avatar
TeaM-PKR TeaM-PKR ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.05.10
Sijainti: Viitasaari
Viestit: 401
Perusasetus

Minkälainen on vaihtaa tuo LJ:n jakiksen takakardaanin takalaakeri? Siis meinaan että lahteekö yleensä ulosvetäjällä ilman voimakonsteja.
Entäs uuden laitto, että tarviiko mitenkään shimmailla kun kartiorullalaakeri on?
__________________
Jos se on Toyota, sen voi korjata
Vastaa lainaten
  #1122  
Vanha 16.09.2012, 15:58
Haggis:n Avatar
Haggis Haggis ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.03.12
Sijainti: Kalajoki
Viestit: 45
Perusasetus

Mitä kannattaa katsoa vm.1999 ja 235tkm ajetusta Hilusta? Tyyppiviat?
Vastaa lainaten
  #1123  
Vanha 16.09.2012, 19:04
arde arde ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.10.08
Sijainti: Pohjois-pohjanmaa
Viestit: 190
Perusasetus

Kertokaapas että missä on ln110 hiluksissa väljyyttä kun nyt korottamisen jälkeen on ruennut renkaat heilumaan vähän joka suuntaan kun ajaa ja kun renkaasta vääntelee niin ne lenksuaa aivan omituisesti. Vaikee selittää tuota mut vaikuttaako tuohon nyt tuo keulan korotus kun nuo raidetangot on nyt tosi jyrkässä kulmassa.
Aijemmin ei mielestäni tuota väljyyttä tuntunut. Paikoillaan on uudet raidetangon päät ja yläpallonivelet.
Miten oireilee jos apusimpukassa väljää? Sitä tuohon ei oo vielä vaihdettu ja aika paljon metsässä rymyytetty 35" renkailla.

Viimeksi muokannut arde : 16.09.2012 19:26
Vastaa lainaten
  #1124  
Vanha 16.09.2012, 22:08
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja arde Näytä viesti
Kertokaapas että missä on ln110 hiluksissa väljyyttä kun nyt korottamisen jälkeen on ruennut renkaat heilumaan vähän joka suuntaan kun ajaa ja kun renkaasta vääntelee niin ne lenksuaa aivan omituisesti. Vaikee selittää tuota mut vaikuttaako tuohon nyt tuo keulan korotus kun nuo raidetangot on nyt tosi jyrkässä kulmassa.
Aijemmin ei mielestäni tuota väljyyttä tuntunut. Paikoillaan on uudet raidetangon päät ja yläpallonivelet.
Miten oireilee jos apusimpukassa väljää? Sitä tuohon ei oo vielä vaihdettu ja aika paljon metsässä rymyytetty 35" renkailla.
Hae : Death Wobble...

Eli pudota etupalkki että kulmat alkaa olla normaalissa...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
  #1125  
Vanha 16.09.2012, 22:08
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Haggis Näytä viesti
Mitä kannattaa katsoa vm.1999 ja 235tkm ajetusta Hilusta? Tyyppiviat?
Ruoste.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? henteri Tekniikka & Jutustelu 20 02.03.2008 20:02
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? -Ville- Tekniikka & Jutustelu 8 20.02.2008 21:15
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? Jari_M Tekniikka & Jutustelu 2 23.05.2007 20:24
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! A45 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 25.04.2006 18:14
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? Tekniikka & Jutustelu 7 03.12.2004 21:34


Sivu luotu: 00:01 (GMT +2).