Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 09.09.2012, 16:26
HJ-Heikki HJ-Heikki ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.10.07
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 53
Smile

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Siis Mihin tuo kavennettu akseli tulee?

Siis: paljonko vääntöä; ja onko aina sama suunta; pitää kestää? ja jos pettää, niin onko nurtsin leikkaus loppu, vai 300 kg katsomossa 200 km/h nopeudella???

Toki tuo nestetyppi kylpy aksulalle , ja varmaan oranssin värinen holkki, kun ne paritetaan, niin kuskaa TEHOA varmaan noin 0,001-1000 kertaa tuo.
(rakennusmaailmassa oli 18,5 metriä halkaisijaltaan olevalle pyörivälle alustalle rakennettu noin 180m2? mökki, ja sitä pyörittää o,75 kw moottori......

Ja noita "tran shitt in" akseleita on myös montaa erillaista; minulla on yhdet takanavat, ja niissä vetoakseli pitää pyörän pystyssä.

Siis ennen tuota nestetyppijuttua olin navan poraamisen kannalla...



Telahärveliä olen rakentamassa , ( taas ) edellinen oli hyd.vetoinen ja nyt meinaan mekaanista vetoa , tuppaa vaan tuleen liian levee jos ei kavenna akseleita............


Täällähän on tietoa niin kuin Esson baarissa ja aika samanlaistakin............
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
oho hj-61 lyhennys maket3 Tekniikka & Jutustelu 11 30.12.2011 18:49
hj:n lyhennys vexi4x4 Tekniikka & Jutustelu 5 18.01.2011 19:01
Vetoakselin lyhennys ja pooritus Nevakiitäjä Tekniikka & Jutustelu 6 11.01.2007 17:13
hoijakan lyhennys.. Tekniikka & Jutustelu 3 06.02.2006 19:17
cruiserin lyhennys ttapio Tekniikka & Jutustelu 11 02.01.2005 14:47


Sivu luotu: 17:31 (GMT +2).