![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Siis takuu "peltiosille"??? Meillä hommissa yx ukko oli "nöösinä" hitsaajan apupoikana telakalla, ja ukko oli käskeny hakee "peltiä" neliön palan porauslautan jalkaan. No appari meni varastolle ja kyseli peltiä ko. paikkaan, jolloin vastaava kysy, jotta kumpaa 50mm vai 70mm paksua...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Eli selkeä valmistusvirhe --> 100% takuu (materiaalivirhe!!!)
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#5
|
||||
|
||||
![]()
toi helma homma on ihan normaalia suzukille
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
No niinpä....tässä apparin puolen helma:
Mutta kuuluuko noiden jousitasojen olla akselissa tuollaiset kaarevan oloiset? Takareunasta meinaan ei vastaa jousitaso jouseen ollenkaan.....saattaahan se olla, että noi u-pultitkin on ollu hiukka löysällä ![]() Perjantaina otin auton sisään, ku faija on metällä, niin oli pajalla sopivasti tilaa. Siin ehtoolla ei ehtiny paljon purkaa, mut ovet piti saada irti: Tänään tuliki sit enste puuhailtua taas jotan "hyödyllistä" kotona, kuten laattojen kuljettelua Muta Kruiserilla. Aika pehmeeks veti HJ:n jousituksen tuolla määrällä laattoja jo ![]() Ja sitte pajalle välillä ja eiku suzyn kimppuun. Keveyshän on kai niinku päivän sana, joten keulapellit pois Sit joutu hetken aikaa arpomaan ja virpomaan, että miten sais säilytettyä Terolle sen projektiin tuulilasin kehyksen......leikkailin sit plasman kanssa sen noin ja toivottavasti se sille kelpaa ![]() Sit lattiaa ja helmoja katkomaan ja muutamat korin kiinnikepultit irti ja hetken kuluttua alko "kori" irtoamaan. Kait tuon tuosta saa vielä toiseen suikkaan liitettyä? |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ja ajamalla pihalle. Ei tarvinu, ku akku laittaa "väpyvi" ratkaisulla ja heti pääs ajelee
![]() ![]() Poikkileikkaus helmasta...jep kurtussa on ![]() Ja sit alko hien pintaan riehuminen, eli pari rengasta vanteelle, että pääsi vielä vähä näkee tulevaa.....ja tuollaselta se nyt näyttää ![]() ![]() ![]() Ihan "hieman" joutuu leikkeleen a-pilarin alaosaa, että sais renkaat edes suorassa ollessa mahtumaan....saatika sitte kääntäessä. saas nähdä joutuuko tekeen soa ratkaisun, että ne yleensä ollenkaan mahtuu.....aika näyttää ja toivottavasti jo sunnuntai ![]() Takanahan ei hirmusia ongelmia ollu, mutta ei tuuman speicerit silti pahaa tekis navan ja vanteen väliin....noo katellaa olisko sellasia halvalla myynnissä jossain vaiheessa. Läheltä menee jousta ja runkoa. Noo pari rengasta lisää ja sit alkaa tekee niille tilaa ja U pultit koittaa kiristää takaa ja akulle parempi paikka ja ja ja ja........ ![]() ![]() ![]() ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |