Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.07.2012, 22:50
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Suzy 410


Jaahas....tuommonen tuli hankittua, ku sopiva osu kohdalleen.




Eli SJ410 ja on tuolla ainaki joku joskus TML Trophyssä ajellu, ku oli rastilistat autossa. Liekö jonku palstalaisen rakentelema? 31" youkohamat olis alla ja jakolaatikossakin kai joku välitys....mielestäni sisäänmeno pyörähti noin 3,5 kierrosta, ku ulostulot oli menny kierroksen....voiks olla?

Vikaahan siinä tietty oli ostaessa ja on edelleen, ku vasta muutaman tunnin sen kans ehtiny viettään ja enhän mä koskaan mitään ehjää autoa taida ostaakkaan

Mitäkö tästä tulee???
Nooh.....ei oikein tiedä itekkää viel varmaks. Monia ideoita kyllä jo pyärii päässä. Mut eka tavoite olis saada se tietty ajokuntoon ja sit ehkä Luumäen Trial kisaa harrasteluokkaan.....tai ehkä toi kävis stanuunki? Taitaa helpommalla päästä kuitenki osallistumalla harrasteeseen, ku eikös Kasari käy noi suzukit niin pirun tarkkaan läpi?

Tänään purin defan hälyyttimen pois ja jotain muitaki johtoja lähti samalla. Virranjakajan kansi tuli laitettua uus, kärkiä hiukka hipastua santapaperilla ja sit kaasuttimen puhdistelu ja perkele sehä lähti käymään. Ja olihan ärtsyn kuulone litrainen voemanpesä

Sit edellinen omistaja oli todennu, että etuveto ei toimi ja oli purkanu jakolaatikon pois......aikani sitä pyöriteltyä, totesin sen kyllä mielestäni toimivan, onneks eivät olleet purkanu sitä laatikkoa. Etuveto on kyl mykkä kun tutkailin ja vikakin löyty tänään, eli oikean puolen murroksen sisäosat murusina. Pitää siis se korjailla ja nostella jakolodju paikallee......jokohan tää huomenna jo liikkuis?

Pitäsköhän siihe hitsailla kemppilukkokin taakse Vai pääseeks tommosella suikalla ilman sitäki jo "minne vaan"


Raju peli, vaikka en oo vielä metriäkää ajanu


Viimeksi muokannut Jare : 18.07.2012 20:33
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.07.2012, 23:10
susuki:n Avatar
susuki susuki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.06.10
Sijainti: ristiina
Viestit: 335
Perusasetus

lukot


kyllä mulla ainakii menee oma suizuki ilman lukkoja ihan hyvin. kyllä sillä nyt ainakii anttolassa tuli kolomos sija ja ihan kirkkaasti ilman lukkoja...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.07.2012, 05:16
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Kempin ku laittaa ni alkaa kummasti meno halut parantua
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.07.2012, 06:23
Kekkeruusi:n Avatar
Kekkeruusi Kekkeruusi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.03.12
Sijainti: Nokia
Viestit: 1.396
Perusasetus

Meinaatko kilvissä pitää? Jos meinaat niin eikö sit lockright lukko olis parempi...?
__________________
-MMC-
Suzuki Jimny -02
Suzuki sj 413
Ex Toyota Lj -89
Ex Suzuki sj 413i
Ex Suzuki sj 410
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.07.2012, 09:04
HRD:n Avatar
HRD HRD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.602
Perusasetus

Jos tarttet, ni mulla on jouten pari tml murrosta, joilla on molemmilla vetarit katkottu. Toisessa tumppi on sisällä toisessa ei. En tiiä tekeekö niillä enää mitään, mut ei ne mitään maksakaan.
__________________
Juho Haapakorpi
Kaukas 4x4'n ski
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 17.07.2012, 09:42
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kekkeruusi Näytä viesti
Meinaatko kilvissä pitää? Jos meinaat niin eikö sit lockright lukko olis parempi...?
Tuskin pidän kilvissä, jos meinaan erään suunnitelman totetuttaa
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 17.07.2012, 09:43
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HRD Näytä viesti
Jos tarttet, ni mulla on jouten pari tml murrosta, joilla on molemmilla vetarit katkottu. Toisessa tumppi on sisällä toisessa ei. En tiiä tekeekö niillä enää mitään, mut ei ne mitään maksakaan.
Mjaa...... Mistäs osoitteesta ne vois noutaa? Paa privalla osoitetta ja puhelinnumeroo, jos vaikka koukkais jokupäivä hakee.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 18.07.2012, 06:28
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Jihuu!!! Sehän liikku eilen tallissa jo omin avuin muutaman metrin!

Tänään jos pääsis ulos kokeileen ja "yllättyyn" suikan ominaisuuksista.....varsinkin odotan sitä LaaLaan puhelimessa kehuttua litraisen kiukaan alavääntöä
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 18.07.2012, 07:08
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.245
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Jihuu!!! Sehän liikku eilen tallissa jo omin avuin muutaman metrin!

Tänään jos pääsis ulos kokeileen ja "yllättyyn" suikan ominaisuuksista.....varsinkin odotan sitä LaaLaan puhelimessa kehuttua litraisen kiukaan alavääntöä
Varo ettet loukkaa ittees
__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 18.07.2012, 07:33
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Ette oo vissiinkään puhunu samasta autosta

Muista varoetäisyys
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 18.07.2012, 11:50
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Joko siitä tulee avo kun katto on ihan rutussa?
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 18.07.2012, 20:21
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
Joko siitä tulee avo kun katto on ihan rutussa?
Ei se viä oo rutussa vaikka sillä jo ajoinki

Suzy siis jaloitteli tänään omin voimin ulkosalla ja kevyttä maastossa ajamistakin tuli kokeiltua.......onhan se taas vaihteeks aika erilainen, ku edelliset maastoajomuistot on RJ:llä Anttolassa

Mutta eteenpäin pomppi, vaikka tuntukin ettei siinä taida olla jousitusta ollenkaan. Kivaahan se oli.....jopa niin kivaa, että pitäsköhän sillä viikonloppuna käydä enemmänki maastossa?? Noooh, kattoo nyt miten ehtii.

Kyllä mä siihen varmaan joudun kemppitys lukon taakse tekee.....tuskin tolla muuten pääsee Luumäen trialissa sinne minne itte haluis?


Kopasta puheen ollen......parit jatkosuunnitelmat mitä päässä pyärii, niin ei kaipais tuota koppaa ehkä ollenkaan. Joten onko jollain kiinnostusta ostella toi koppa? On siellä hitsattavaa, sillä jos ei olis, niin kai tänki joutuis katsastaan, että sais ajella kylätiellä pari kertaa kesässä. Eli jos jotakuta kiinnostaa toi kori kokonaisena, niin laittakaa vaikka privaa. Tietäs vaan, että mitä täs oikee alkaa suunnitteleen ton kanssa
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 18.07.2012, 20:36
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.267
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Kopasta puheen ollen......parit jatkosuunnitelmat mitä päässä pyärii, niin ei kaipais tuota koppaa ehkä ollenkaan.
Ai koppa pois että mahtuu ne ~44" renkaat alle, jolla pääsee veden pinnalla offailemaan vai? Floatzuki?
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 18.07.2012, 21:29
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.245
Perusasetus

Hei muuten,
mulla on yks kaveri joka tekee tilaustyönä suzukin alustan muutostöitä, erikoisalana just 39" ja isompien renkaiden sovittaminen alle ilman vaivalloisia jousien vaihtamisia tai u-pulttien aukomisia.































__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 18.07.2012, 21:44
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Ai saatana ku naurattaaa niiiiiii pirusti!! Mä olin jo unohtanu tän kuvan. Juu jotain tuollaisthan vois "pikaisesti ja turvallisesti" kokeilla


Ai että kelluvaa tästä halutaan....no pitää kai sit "yleisön pyynnöstä" sellastakin jossain vaiheessa kokeilla
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 19.07.2012, 22:51
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Mites nopee / hidas homma tällaiseen on tehdä kemppilukko? Siis taakse

-Kardaani 4 pulttia
-Perän pultteja x määrä
-Vetarit....mites ne oli suikassa kiinni
-Joutuuks jarruputket avaan = tekeen uusiks, ku ei ne koskaan lähe auki ehjänä
-Mitäs viälä?


Tuli kauhee polte mennä lauantaina vähä maastoon revitteleen, mutta ehtiisköhän sitä huomenna töiden jälkee kempittään tän vai ei?? Toisaalta voishan sitä kerran käydä riivaa ilman lukkoa ja sit hitsattuna vaikka viikon päästä??? Hmmmmm.....
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 19.07.2012, 23:06
HRD:n Avatar
HRD HRD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.602
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
mutta ehtiisköhän sitä huomenna töiden jälkee kempittään tän vai ei??
Varmasti ehdit, kun teet näin:
1. Laske perästä öljyt pois.
2. Avaa rälläkällä perän kuoreen luukku.
3. Suorita luukusta vaadittavat osien putsaus ja hitsaus toimenpiteet.
4. Hitsaa luukku takaisin kiinni ja laita öljyt perään.
5. VALMIS!
6. Muuten nopee, mutta ei onnistu sutsukissa.

Olikos se niin, että 410:ssä pitäs tulla vetarit jarrukilvistä läpi? Sittehän ei tarvi jarruputkiin kajota. Vetarit on kiinni neljällä pultilla per puoli. Itse perän hitsaus vaatii murikan purkamisen ja lautapyörän irrottamisen, eli meneehän siinä jokunen tovi...
__________________
Juho Haapakorpi
Kaukas 4x4'n ski
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 19.07.2012, 23:12
Jari:n Avatar
Jari Jari ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.11.04
Sijainti: Kajjjaani, Finland.
Viestit: 3.139
Perusasetus

Vetarien kesto? kempillä?
__________________
Isory

www.kmap.fi
Kainuun Monialapalvelut
-Kerro mitä tarvitset.
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 20.07.2012, 05:26
karvanoppa:n Avatar
karvanoppa karvanoppa ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.05.07
Sijainti: Pilkanmaa
Viestit: 2.282
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HRD Näytä viesti
Varmasti ehdit, kun teet näin:
1. Laske perästä öljyt pois.
2. Avaa rälläkällä perän kuoreen luukku.
3. Suorita luukusta vaadittavat osien putsaus ja hitsaus toimenpiteet.
4. Hitsaa luukku takaisin kiinni ja laita öljyt perään.
5. VALMIS!
6. Muuten nopee, mutta ei onnistu sutsukissa.

Olikos se niin, että 410:ssä pitäs tulla vetarit jarrukilvistä läpi? Sittehän ei tarvi jarruputkiin kajota. Vetarit on kiinni neljällä pultilla per puoli. Itse perän hitsaus vaatii murikan purkamisen ja lautapyörän irrottamisen, eli meneehän siinä jokunen tovi...
410 tulee vetarit jarrukilvistä läpi, ei tarvi jurruihin kajota.
__________________
KYM#5
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 20.07.2012, 06:44
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HRD Näytä viesti
Itse perän hitsaus vaatii murikan purkamisen ja lautapyörän irrottamisen, eli meneehän siinä jokunen tovi...
Elikkä tehdään myöhemmin, jos siin vielä tuollaistaki säätämistä kerran on

Itse asiassa taidan purkaa yhestä varaosa-akselista perän ja hitsailla sen ja kun se on valmis, niin puran vasta Suzyn akselin. Eihän SJ410 akseleissa vaan ole ollu tehtaalta lähtiessä eri välityksiä???
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 20.07.2012, 06:45
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jari Näytä viesti
Vetarien kesto? kempillä?
Ei mitään hajuakaan.....mutta eiköhän sekin tässä lähiviikkoina selviä
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 20.07.2012, 07:26
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.245
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Eihän SJ410 akseleissa vaan ole ollu tehtaalta lähtiessä eri välityksiä???
Kaikki on samalla 4.10 välityksellä.
Ja vetarit kestää "yllättävän" hyvin, se avoin perä on heikoin lenkki.
Eli KUN saat sen avoimen perän rikki niin älä aja poskirattaita halki, että ne saa vielä hitsattua murikkaan kiinni
__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 20.07.2012, 11:55
HRD:n Avatar
HRD HRD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.602
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja LaaLaa Näytä viesti
Ja vetarit kestää "yllättävän" hyvin, se avoin perä on heikoin lenkki.
Eli KUN saat sen avoimen perän rikki niin älä aja poskirattaita halki, että ne saa vielä hitsattua murikkaan kiinni
Joo kokoisikseen ihmeen hyvät, mutta kyllä nekin antautuu, ku niille tarjoo vääntöö monin kerroin enempi ku on alunperin suunniteltu. Orkkis tekniikalla varmaan kestääkin aika hyvin kyrmyttää.

Itse jouduin korjaamaan taka perän kempillä, kun kaikki tasauspyörästön pikkurattaat meni päreiksi pikku hanki ajoissa viime talvena.
Kempityksien jälkeen sitten tossa keväällä etuperä alkoikin ääntelemään tasaiseen tahtiin pienen ojan ylityksen jäljiltä...


Samasta kuvasta vähän näkee minkä verran pitää purkaa, jotta pääsee liimaamaan, aika pitkälti koko roska.
__________________
Juho Haapakorpi
Kaukas 4x4'n ski
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 20.07.2012, 21:13
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Ei tullu kemppilukkoo tänään. Sen sijaan asentelin edellisten omistajien rakemtaman jakolaatikon suojan. Sit kattelin takaiskarin alapäätä, että kumit on ihan muusina, ku sieltä puuttuu toinen prikka kokonaan. Noh alapää iskarista irti ja KLOPS.......hetkinen iskari putos pisimpään asentoon ja on ku polkumalaattorin pumppu........EI PERKELE! Ihan romu, ku 1 iskarikin noin rikki

Nooh TLP iskarit sitten jostain autosta tilalle ja jotain prikka viritelmiä. ja avot, toimivat takaiskarit asennettu ja huomenna testataan Samalla huomasin, että takajousien etummaiset mutterit olikin sormi tiukkuudessa, joten pikku kiristys niillekkin ohimennen........mitähän kaikkee vikaa tästäkin löytyy aina "ohi mennen"

Sit oikean puolen etulokasuoja ei taida olla kiinni, ku maskiin ja sisälokasuojaan (en tutkinu yhtään), joten pari porakärki ruuvia töihin ja kappas, loppu yks kitinäkin siinä samalla.

Sit auto trailerille, bensaakin tuli haetua 20 litraa....kai sillä ainaki tunnin ajaa tuollaisella woema mjoottorilla

Eli huomenna Punkalle nätisti ja varovasti testaileen ja leikkiin.......niin juu, äiteekin kävi pajalla yks ehtoo ja kysy, että mitä sä tollakin meinaat tehdä?? "Meinasin leikkiä." vastasin
Vastaa lainaten
  #25  
Vanha 21.07.2012, 22:06
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Tässä topicissahan on nyt aivan törkeen vähän kuvia.


Ja Suzy ostohetkellä oli hieman jo alkanu vihertyyn/sammaloituun


konehuonekkin hiukkasen samalla mallilla


Mitähän ainetta tuolla pesurin säiliössä on, ku korkkikin homeessa


Mutta hiukka pesemistä ja johan sitä nyt viittii kätensä tuonne upottaa


Ulkokuariki hiukkasen siivoontu pesemällä.....mätäviat ei kyl valitettavasti häipyny



Pärskeles, mikä varustelutaso tässä helmessä on......kaikenlaisia erittäin hyädyllisiä mittareita



Rundikello näytti ostohetkellä noin


Paskat.....eikös se kuulu "kilpureissa" olla niinku tuollai



Liikaa rengaspainetta vielä ja liian vähä kuvioo. Pitää varmaa ennen Luumäen trialia sipasta hieman kumileikkurilla noita vanhoja renkaita




Juu ja tänään käytiin hieman Punkalla ajelemassa. Jeeppi voittosta oli ja helvetin hauskaa.




Eka abaut pualituntinen kun oli tullu ajeltua tuulilasi korkuisessa heinikossa ekana kotterona näytti takapuskuri jo heti tuollaiselta



Nooooh iha varovasti laskettelin ja yllätyin kyllä positiivisesti, että miten hyvin tuollainen suikkanen etenee ilman lukkoja. Aivan karmeeta pomppimistaha se meno on, mut etenee kuitenki. (kivasti tarkentanu noihin pirun ruohoihi) Niin ja siis ajamalla jatkoin tosta tilanteesta eteenpäin, jos joku sitä miettii. Ainoastaan kerran tänään työnnettiin Firen kanssa suikka irti kiven päältä, ku ei muuten lähteny.




Juu ja päivän päätteeks auto oli edelleen ajokunnossa. Mutta jotain outoo on, kun en päässy yhtä kalliota ylös, ku kone sammu? Ei tullu bensaa koneelle siinä asennossa. Noh ajattelin, että kai se litranen voimakone on syäny nii hirmusesti bensaa, että se on loppu. Startilla jurnuttaen auto tasaselle ja siitä se heräs käymään ja ajamalla trailerille. Sit tankkaamaan, ku tankkihan on varmaan tyhjä......alle 8 litraa näytti mittari, ku tankki oli korkkia myöden täys........HÄH Mitä vi......??? Siis onks mun nyt revittävä tankki pois ja tutkittava, että onko imuputki poikki/täynnä mätäreikiä.....voe voe


Juu hieman puskurin lisäks tuli damagee, ku siellä tuulilasia korkeessa ruahikossa vaani kelopökkelö ja runno pirulainen apparin lokasuojan. Kyllä mä sille pökkelölle ens kerralla näytän

Viimeksi muokannut Jare : 21.07.2012 22:09
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 08:45 (GMT +2).