![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Olis pitäny pyytää provikkaa.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vaan paa ne porttaalit ja jos ei muuten onnistu niin tee itte. Ja tosiaan niin ne kumit pitää olla mitkä on ollu akseleissa alunperinkin koska muuten jarrut yms. voi olla todella arvaamattomat...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tiedän kyllä yhen chieffin johon on muutoskatsastettu volvolaiset rumpujarruilla, ja otteeseen rengaskooksi 37" muttei onnistu enää nykypäivänä. Kannattaa varmaan rakennellessa katella sillä silmällä noita prosenttejakin: https://lomake.fi/b/ec/index.cgi/dow...3&type=statics Viimeksi muokannut Viipo : 29.08.2012 05:39 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
juu tuo rosentti homma on mielenkiintoinen ku nyt otteessa ei oo mitää rosentteja laitettu?
konttorin setä kävi koneelt kattomas poikkeus luvasta tietoja ja tuli takas ja sano ei näi vanhaa löyvy mitään. eli takautuvastiko sit laskevat lava muutoksen, koneen ( siitäkään ei otteessa lukee vaan käyttövoima dieseli) , porttaalit.. voi kyrpä et taitaa mennä hankalaks tää homma. toki onhan tuolla hallissa odottamassa alkuperänen valmet moottorointi aihio.. täähä ois kyl senpuolee veikeempi ku sais kabiinissa nukkua jalatpitkänä ja kaik reissu kamat sais kuivaan. toki täs on viel matkalaukku koneena.. valinnan vaikeutta ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Ei muuta ku nallekolaa naamariin ja antaa asioiden muhia!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) | young n dum | Maasturiprojektit | 164 | 23.04.2016 23:27 |
KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee | young n dum | Maasturiprojektit | 551 | 17.04.2016 07:39 |
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |
FLAT BED lavan teko Kingcap nissaniin | Rouveri | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 06.10.2010 16:37 |