![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
Tiivisteet...
Lainaus:
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Joo, hyvä ohje jos itse purat suuttimet. Mutta hilma taitaa vaan irrotella ne...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Joskus tuli laitatettua cruiseriin noi suuttimet, ajettukin siinävaiheessa oli 3-400 000km.
Mitään vaikutusta ei huomannut ajossa, kulutuksessa tms. Josko ei kuse läpi niin noissa vapareissa ei taida ainakaan olla hyötyä vaihdosta, tiedä sitten on turbollisessakaan? |
|
#5
|
|||
|
|||
|
juu,
Mun suutinpuolen osaaminen on enemmän tuolla pölynimuripuolella ja sielläkin lähinnä sen käytössä, mut hyvä tietää tuokin. Ehkä mä vielä jätän noi paikoilleen, mutta venttiilien välys olisi varmaan tarkistettava ?
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Sillä suuttimen pajalla käyttämisellä tietäs et onks ne hyvässä kunnossa vai ei. Aika vaikee todeta toimiiko kunnolla jos ei tarkasta avautumispaineita ja vuotaako vai ei ja missä kunnossa on kärjet. Suuttimen kuseminen aiheuttaa kohonneiden päästöjen lisäksi tehottomuutta ja lopulta muutakin harmia. Jos koneella on ajettu 300tkm ni alkais olee aika uusia kärjet.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Ei nyt liity varsin Hiluksin tekniikkaan, mutta te joilla luksin/taron keulalla on vinssi niin laitelkaapa kuvia kiinnityspedistä että mitenkä ne virvelit on kiinni! itelle tuli tarjottimeen tuo runva eilettäin ja kauhia hinkuhan se olis alkaa värkkäämään autonkeulalle
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
|
#9
|
|||
|
|||
Hiluksin hehkunmerkki valo
On hankittu tuollainen alle 100000 ajeltu ln170 td -00 viime kevät talvella, toimii kaikin puolin moitteettomasti, vaan hehkun merkkivalo syttyy palamaan uudelleen tovin käytyään ja palaa kokoajan, asiaa usean mekaanikon voimin tutkittu ja hehkutulpatkin varoiksi uusittu, mut ei vaan syytä moiselle keksitty...mikä oikku sitten lienee? Saattaapi foorumilla vastauskin olla,mut ei tullu äkkiseltään verkkokalvolle
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
http://www.masinistit.com/viewtopic....dd3d8128cd9b37
Tuola ollu jollakii samaa ongelmaa hehkun valon kans |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#12
|
||||
|
||||
|
2kpl kuormalateja poistettu molemmin puolin.. Olivat selvästi paksumpia kun jäljelle jääneet pitkät lehdet. Äkkiä sanoen jousto parani ja herkisty ainakin taka-akselin toiminta huomenna mittaus samoilla välineillä samoissa olusuhteissa kun kokonaisilla pakoilla niin saadaan muutos suoraan sentteinä.
Kyllä tuo taitaa olla selvä että tractionbarin vaatii, tuo jv tyyppinen näyttää hyvältä.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
|
#13
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Jotenkin ihmeellisesti kierrätetty noi sähköt, jotakin kun ohittaa niin hehkun valo alkaa häröilemään. |
|
#14
|
||||
|
||||
|
tommonen siitä tuli...
http://vilkutin.1g.fi/kuvat/2014/Hil.../pakopaine.jpg Onneks tein tulos oli aika jäätävä, 1.3ahdoilla 2.5bar jossa loppu mittari !! Äkkiä syöttöä pienemmälle nyt ahtaa kovalla kiusaamisella 1, helposti 0.8... silti ykkösen ahdoilla saapi 2bar pakopainetta. Moottori myös pätki hieman kovemmilla kierroksilla eikä kiertänyt kunnolla ja kulku loppu noin 80km/h. Nyt syöttöä kierroksen pienemmälle ni kone pelaa paljon paremmin, Saiko kone siis liikaa ainetta ja turbostakin loppu tuotto kesken? Mikä sitten ois järkevä pakopaine? Edellisessa LN110 paineet ja pakopaineet meni käsikädessä mikä ilmeisesti ois se ideaali tilanne.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
|
#15
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.03.2008 20:02 |
| LN 65 Hiluksiin korotus jouset? | -Ville- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.02.2008 21:15 |
| käykö HDJ:n jouset LJ:hin? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2007 20:24 |
| M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
| MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 | |