![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
Hilux laiskuus vika vai ominaisuus ?LN110 2L koneellinen Hilux on mielestäni hiukka laiskanoloinen (ei yhtä laiska kuin kuljettajansa). Mittarissa on vasta 346tkm. En tiedä onko koneelle tehty jotain, mutta ei pulputa paisarissa, ei mee öljyt ja veet sekaisin. Starttaa heti, ei kolise missään. Kuorma päällä ei kiihdy mihinkään. Tää ei siis ole rikki, mutta jos haluaisi lisää kiihtyvyyttä, niin mitä pitäisi tehdä? Turbon lisäys tai joku muu kone ei olisi nyt ihan ekana mielessä. Tartteeks avata koppa ja vaihtaa jotain ? Onko jotain helppoa keinoa lisätä koneeseen puhtia ?
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]()
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Olsiko venttiili / männänrengasremontti oikea tie palauttaa tuo 2L takaisin iskuun ?
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Laiskahan toi turboton on kun normikunnossa tuo turbollinenkaan ei mikään tykki ole.
Kuormaa vielä jos laittaa niin onhan tuollainen ahtamaton kyykyssä. Syöttöruuvilla saa tuohon turbottomaan kulutusta ja savua lisää, ei juurikaan muuta. Turbolla tuohon saa sitten lisää pikkuisen, pumppua joutuu hieman rukkaamaan jos haluaa muutakin kun tuon pikkuisen. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Siinähän on ne julmat 65 heppaa et ei se oo uutenakaa mikää raketti ollu. Turbolla saa vähän lisää happea, mutta kannattaako vaivautua? Jos oikeesti tartteis lisää vääntöä niin pitäis saada suoraan isompi kone tohon. Parhaitenhan se mylly kestää kun se pidetään mahdollisimman alkuperäisenä, eikä tossa 350tkm kohdilla pitäis vielä mitään erikoisia remontteja olla edessä.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Ote mainostaa, että on mahtavat 79 hevosvoimaa mutta voi olla, että osa on jo karannutkin. Ajattelin pitää ihan alkuperäisenä, ei mulla oikein riitä osaaminen; ainakaan sellaiseen jossa alkaa kannenpultit aukeilemaan, männät näkymään tai johon sisältyy muu megatyrimismahdollisuus. ![]() Mä keskityn vaan puuhommiin ja ruoste-estoon
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
|
#7
|
|||
|
|||
Tehopuutteeseen.
Semmosen mä ehkä tekisin et käyttäsin suuttimet irti ja veisin Diesel pajalle ja uudet kärjet ja säätö. Venttiilit vois kans säätää,ilmanputsari on kans oleellinen teho mielessä. Jos koneen mielii pitää kunnossa ni siinä tärkeimmät.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Vääntöäkin on riittävästi ainakin normiajoon ja ajaahan ne jotkut jopa offia ![]() Tuohon laiskuuteen vaikuttaa paljon rengastuskin (normi ahtamaton ja normi turbokin). |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.03.2008 20:02 |
| LN 65 Hiluksiin korotus jouset? | -Ville- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.02.2008 21:15 |
| käykö HDJ:n jouset LJ:hin? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2007 20:24 |
| M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
| MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 | |