Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 01.08.2012, 19:27
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hiluvitkutin Näytä viesti
Mulla oli 60 tojo ja sen jälkeen turboton patu. Samoilla pyörillä ei patrolli tyhjäkäynnillä sammunu yhtä helposti. Ja vääntö aika tasasta tyhjäkäynniltä huippukierroksille jotka saattaa olla aikalailla enemmän ku tojoissa. Onhan tuo kyllä lyhyt malli että saattaa olla kevyempikin ku hj
Nyt kun tää topikki on jo kääntyny täysin pois alkuperäsestä kysymyksestä ni sotketaas lisää tätä pakkaa..
Paljonkon porukoilla noi patrollit yleensä kiertää? Mun oma pyörii ilosesti yli 6000.. Ja paljonko toyot kiekuu?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj60 vai patrol 160?? maasturimies Tekniikka & Jutustelu 29 08.01.2012 11:23
Ostetaan 16" vanteet (HJ60) ja startti (HJ60) Juuz O/M/V Renkaat ja vanteet 3 25.07.2010 12:13
Ostetaan HJ60 61 tai HJ60 bolt on sopivan moottorin! Karvanaama O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 05.12.2009 23:29
Ostettu nissan patrol sd 33 tai patrol gr perse arska O/M/V Ajoneuvot 2 19.09.2009 06:27
M: hj60/61 5v laatikko+muita hj60:sen osia Ahma O/M/V Muut 14 26.07.2004 20:19


Sivu luotu: 08:00 (GMT +2).