![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Alkuperäisen HJ 60-61 tai vanhemman patrollin akselistojen alle kun katsoo niin pojot GR patrollille. + GR tosi vahvat akselit kierrejousilla. Ajo mukavuutta maantielle ja maastoihin ym. GR 2.8 turbo moottorilla ..? +HJ 61 akselisto tasauspyörästö lukot -turbo moottori . +Vanhempi patrol paljon osia myytävänä ja edullisesti. Varmasti maku asioita jokaiselle mut jotain.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
täälläpäin ainaki tatsunin akseleita pidetään kohtuu lujina. Niihin ei vaan saa välityksiä samalla tavalla ku toy otan akseleihin.
Ja ainaki mulla pari tuttua puhu etta patrol vääntää tyhjä käynnillä paremmin ku hoojiit mutta ite en ole päässy testaamaan tätä.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
no entäs se seikka että hj 61 sessä on 20 cm lyhyempi akseliväli kuin pitkässä patrollissa
eli noin 2.6m ja patrollissa 2.8m ,mielestäni sekin seikka vaikuttaa niin parkki paikan hakuun kuin metässä puitten ja kivien kiertelyyn, samoin runko on hj:ssa varmaan 10cm korkeammalla. joten se ei jää koko ajan kiinni mahastaan niin kuin patrolli. näin niin kuin oma kohtasella kokemuksella todettuna. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
No akselivälistä kyllä ei voi sanoa juuta eikä jaata. Pitkästä välistä jossain etua jossain haittaa samat jutu lyhyemmällä.. Mutta osta nyt sentään auto, eli tatsuni! ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli 60 tojo ja sen jälkeen turboton patu. Samoilla pyörillä ei patrolli tyhjäkäynnillä sammunu yhtä helposti. Ja vääntö aika tasasta tyhjäkäynniltä huippukierroksille jotka saattaa olla aikalailla enemmän ku tojoissa. Onhan tuo kyllä lyhyt malli että saattaa olla kevyempikin ku hj
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Paljonkon porukoilla noi patrollit yleensä kiertää? Mun oma pyörii ilosesti yli 6000.. Ja paljonko toyot kiekuu? |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Ei sitä joppa kukaan usko oot vaan salaa kateellinen patrolli miehille 11 vuotta ajoin 567tkm kertyi sinä aikana ,nyt sumuisten saarten laite alla tuskin pystyy samaan niin vähillä ongelmilla mut pääasia ettei ole ToyOta alla .
|
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Ainiin en muistanutkaan että sulla oli myös laatulaite tallissa .
|
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Puhuvat esson baarissa että johtuu siitä että patrollilla poltetaan kumia +35 renkailla ja toyotoilla koitetaan 205 baarumeilla. (hörö naurua) |
#15
|
||||
|
||||
![]()
kyllä tollanen gr patrolli ei jaksa sutasta +35 renkailla edes hiekalla kokeilin omalla se sammu samantien.
|
#16
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Niin toiset eei vaan osaa ![]() |
#17
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj60 vai patrol 160?? | maasturimies | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 08.01.2012 11:23 |
Ostetaan 16" vanteet (HJ60) ja startti (HJ60) | Juuz | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 25.07.2010 12:13 |
Ostetaan HJ60 61 tai HJ60 bolt on sopivan moottorin! | Karvanaama | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.12.2009 23:29 |
Ostettu nissan patrol sd 33 tai patrol gr | perse arska | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 19.09.2009 06:27 |
M: hj60/61 5v laatikko+muita hj60:sen osia | Ahma | O/M/V Muut | 14 | 26.07.2004 20:19 |