Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #22  
Vanha 15.07.2012, 16:21
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja korbimotors Näytä viesti
en ole säätänyt mitään muutakuin niitä camber kulmia niillä camberin säätöpulteilla jotka tuli iskarin alakiinnikkeen ylempään reikään.
ja näitä kun säätelee niin vaikuttaa myös haritukseen yms..??
Just, kuvittelin että säätyy tukivarsien sisäpäistä, mut eipä sen väliä. Vaikuttaa ne nuokin samalla lailla haritukseen, mutta ei casteriin.

Niin, muut kohilleen eka ja auraus lopuks kuten Timppa jo tuossa sanoikin. Ja sitten jos ja kun on ratti vinossa niin passaat sen suoraks toista löysyttämällä ja toista saman verran kirraamalla.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Aurauskulmat Rölli Tekniikka & Jutustelu 25 15.01.2012 14:46
Hj-60:sen aurauskulmat? räyhäracing Tekniikka & Jutustelu 5 25.07.2009 17:59
aurauskulmat, hj60 penna Tekniikka & Jutustelu 3 12.11.2008 22:30
Erilaiset vanteiden pulttijaot maastureissa Ahosensetä Tekniikka & Jutustelu 30 02.04.2006 16:44
Diesel-verojen suuruudet maastureissa/pakuissa ? Tekniikka & Jutustelu 3 24.02.2004 20:38


Sivu luotu: 13:43 (GMT +2).