![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() mulla on itsellä -92 vitara ja näytti olevan otteessa M1G Mut asiaan mitä lähdin kysymään: mitä tuosta G merkistä tuossa lopussa on hyötyä? siis mitä saa tehdä esim. M1 luokkaselle ja mitä taas M1G??
|
||||
|
||||
![]()
Maastohenkilöautoa(M1G) saa korottaa enemmän kuin henkilöautoa(M1). Se siinä tärkein taitaa olla.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Itsekki olisin vielä korilta nostanu tuota vitaraa tuon 3" lisäksi mut ei kuulemma tuu leimaa jos rungolta menee nostelemaan tuota koppaa.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Mutta joo, eiköhän se näiden kevyiden autojen osalta ole kiellettyä korottaa koppaa.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
eli kumpi lie sitten onkaan...
|
||||
|
||||
![]()
Niin meilläkin Jimnyssä.
|
|
||||
|
||||
![]()
Sehän tarkoittaa sitä että se on maastoHENKILÖauto, eikä esim maastoPAKETTIauto...olikos se nyt niin?!
|
||||
|
||||
![]()
M1 henkilöautot
M1G maastohenkilöautot N1 pakettiautot N1G maastopakettiautot
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzuki Jimnystä offipeli? | petr | Tekniikka & Jutustelu | 217 | 26.09.2012 08:08 |
Jimnystä kokemuksia? | Erturo | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 15.11.2011 20:58 |
Jimnystä OFFI-kone | raw | Linkit | 0 | 08.09.2007 18:24 |
Kokemuksia automaatti-Suzuki Jimnystä? | Tapsa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 15.05.2006 23:50 |
Kokemuksia Suzuki Jimnystä | Tapsa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.01.2004 10:16 |