![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ei liity enää otsikkoon, mutta kommentoin tuota toimintaa. Syynä varmaan tässä tapauksessa siihen heräämiseen on tuo hihnapyörien koko. Siihen mihin tuo laturi alunalkaen tarkoitettu on aivan erilainen välitys hihnalla kuin tuossa kombinaatiossa.
Näin kävi aikoinaan itselleni kun hankin vastaavan laturin kun alkuperäinen ja joutui käyttämään kierroksia ennen kuin alkoi lataamaan. Tarkemmissa tutkimuksissa mastassa ja mitsussa oli muuten samanlaiset laturit, mutta mastassa välitetty huomattavasti nopeammaksi. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Nimen omaan tarkoitin tuota topiikin alaittajan laturiaLainaus:
siis jos tuo on tuo ACR sarjan luukas |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kärryn tunnistusta | blomi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 20.09.2011 19:20 |
Uaz bensapumpun tunnistusta | Punanenä | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 17.06.2011 15:12 |
V8 moottoreiden tunnistusta | LaaLaa | Chit-Chat | 47 | 17.06.2011 09:56 |
KA-Akselien tunnistusta? | Jeeper | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 29.10.2010 18:15 |
Turpon tunnistusta. | HCK | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.10.2008 00:22 |