Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 13.06.2012, 22:17
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.519
Perusasetus

Mä jättäisin alkuperäisen kierron syyläriin ja siitä syyläriltä palaavaan linjaan lisäjäähy. Ei automaattia oikein saa käymään liian kylmänä, kyllä sitä lämpöä aina senverran muodostuu.

Eli paluulinjaan mahdollisimman iso jäähy, syylärin eteen hyvään ilmavirtaan, niin että moottorin flekti imee myös sen läpi. Lämpömittari on myös hyvä olla niin näkee että homma kunnossa. Eli huomaa vaikka jos muta tukkinut jäähyä ja loota meinaa sittenkin lämmetä. Anturi vaikka suoraan öljypohjaan.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Automaattivaihteiston muutokseen apua! Topi1982 Tekniikka & Jutustelu 32 26.05.2012 08:36
Automaattivaihteiston täyttö - ongelmia JERKKU Tekniikka & Jutustelu 6 13.04.2010 17:32
Pajeron automaattivaihteiston ilmiöitä HiluxMan Tekniikka & Jutustelu 5 17.07.2005 16:46


Sivu luotu: 20:44 (GMT +2).