![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mä jättäisin alkuperäisen kierron syyläriin ja siitä syyläriltä palaavaan linjaan lisäjäähy. Ei automaattia oikein saa käymään liian kylmänä, kyllä sitä lämpöä aina senverran muodostuu.
Eli paluulinjaan mahdollisimman iso jäähy, syylärin eteen hyvään ilmavirtaan, niin että moottorin flekti imee myös sen läpi. Lämpömittari on myös hyvä olla niin näkee että homma kunnossa. Eli huomaa vaikka jos muta tukkinut jäähyä ja loota meinaa sittenkin lämmetä. Anturi vaikka suoraan öljypohjaan. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Automaattivaihteiston muutokseen apua! | Topi1982 | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 26.05.2012 08:36 |
Automaattivaihteiston täyttö - ongelmia | JERKKU | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.04.2010 17:32 |
Pajeron automaattivaihteiston ilmiöitä | HiluxMan | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.07.2005 16:46 |