![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Se holkkihan on stefan vastinpintana joten olisi hyvä jos sitä ei hehkuttaisi pehmeäksi, koska kestoikä putoaa murto-osaan. Stefan huuli syö äkkiä uran pehmeään holkkiin. Joku 200 astetta uunissa on hyvä.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|||
|
|||
![]()
Itsellä kans pientä jurinaa havaittavissa. Ja tossa äske vaihdoin renkaita ni löytyy kyllä klappia kummaltakin puolelta. Mietin tossa että onko se vetari miten tiukka vetää pois itse perästä. Tarviiko olla iso vetovasara vai tuleeko se muuten pihalle sieltä? Kattelin tota laakeri sarjaa. Siihen ilmeisesti tulee laakerin kummallekin puolelle stefa? Laaleri siis kestovoideltu ja peräöljy ei siihen pääse perän puolelta?
Sitten olen jo pitkään haaveillut kitkalukon tiukkaamisesta. Eikö se kannattais samalla yrittää tehfä kun vetoakselit on irtti? Kernaasti kuulisin kokemuksia jos joku on moisen tempun tälläseen ln 170:aan tehny?? Jossain olen joskus nähny jonkun poverpoin esityksen siitä jousen tiukkaamisesta....
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
patroll takapyörän laakeri | petrool | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 02.10.2009 11:00 |
PATROL takapyörän laakeri | HELLE | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 14.01.2008 22:24 |
Isuzun takapyörän laakeri???? | las-c | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 17.10.2006 17:59 |
pajeron takapyörän laakeri | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.08.2005 19:35 | |
Takapyörän laakeri ? | conv87 | Vuosimallit 1984-1996 | 9 | 07.04.2004 11:17 |